
Οι παραπάνω αριθμοί, απλά για να γίνει μια σύγκριση, είναι σαφώς μικρότεροι από την περίπτωση του World of Warcraft, όπου η πρώτη φάση λειτουργίας περιελάμβανε 491 servers παγκοσμίως.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Η EA ανακοίνωσε πως οι servers του νέου MMO της BioWare Star Wars: The Old Republic έχουν ξεκινήσει ήδη να φιλοξενούν τους παίκτες, αφού ορισμένοι τυχεροί έχουν αποκτήσει ήδη πρόσβαση στην παραγωγή.
"Οι παραπάνω αριθμοί, απλά για να γίνει μια σύγκριση, είναι σαφώς μικρότεροι από την περίπτωση του World of Warcraft, όπου η πρώτη φάση λειτουργίας περιελάμβανε 491 servers παγκοσμίως"
Ερωτηση: Ο αριθμος αυτος που αναφερεις αναφερεται στην επισημη μερα κυκλοφοριας ή μετα απο καποιο χρονικο διαστημα (ας πουμε 2-3 μηνες); Ευχαριστω :-)
Γιατι αργοτερα μπορει να προστεθουν και αλλοι. Ενω επισης να θυμισω οτι η Blizzard εχει και open servers και στην Ασια. Εμενα για release μου φαινονται πολλοι να πω την αληθεια. 42 servers δεν εχω δει σε κανενα αλλο MMO (πλην wow). Και μαλιστα χτες το βραδυ ηταν ολοι FULL....
Οι αριθμοί αυτοί είναι αυτοί που ανακοινώθηκαν για την ημερομηνία κυκλοφορίας. Αντίστοιχα, οι 106 είναι αυτοί που θα τραβήξουν το SWTOR τώρα, στο λανσάρισμα. Εννοείται πως στη συνέχεια θα προστεθούν και άλλοι
Μαλιστα,ενδιαφερον...
Ευχαριστω πολυ. Cheers !!!!!!!!!!!!
Ανάλογα την ζήτηση, θα υπάρξει και η ανάλογη προσφορά από servers!
Ας θυμηθούμε λοιπόν όσοι είχαμε ξεκινήσει το WOW το πρώτο διάστημα πόσοι ώρα περιμέναμε σε ουρά για να κάνουμε log in στους Servers ....... Εγώ προσωπικά πολλές φορές περίμενα 30-40 λεπτά . Αν οι 106 servers μπορούν να αντεπεξέλθουν θα το δούμε σύντομα.
Καλα και σε καθε expansion του wow τα ιδια γινονταν. Οχι βεβαια σε ολους τους servers αλλα σε ακρετους.
Παντως στο swtor στις απογευματινες ωρες ολοι οι servers που ανοιξαν απο την Τεταρτη ειναι full. 2-3 ειναι που δεν εχουν que. Και εκει που ειμαι εγω αυτη την στιγμη πρεπει να περιμενεις 1hr 35mins για να μπεις......
Ωραίο ξεκίνημα , 1 ώρα και 35 λεπτά.... και να φανταστείς δεν έχει ξεκινήσει ακόμα το παιχνίδι για όλο το κόσμο. Φαντάσου τη θα γίνει λοιπόν στις 20 του μηνός που θα πέσουν με τα μούτρα.