
Να λέμε ότι είμαστε από τους τυχερούς;
Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!

Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Όπως ανακοίνωσε η Sony, το PlayStation 4 είναι πλέον διαθέσιμο σε συνολικά 48 χώρες, αφού στις 13 Δεκεμβρίου κυκλοφόρησε σε ακόμα 11 αγορές.
Μπραβο ρε Sony.
μπάμ μπάμ χωρίς καθυστερήσεις :P
παντου θα βλεπουν ps4 και στον υπνο τους
ντου απο παντου
PS4 και τα μυαλα στα καγκελα!!
Σίγουρα είμαστε από τους τυχερούς... Ας είναι καλά οι φανς που φώναξαν.
Από ότι φαίνεται η σόνυ ξεπέρασε τα όρια της!
Και η ms κοιμαται τον υπνο του δικαιου...
Χαρη και στην Sony Hellas,πολυ καλη δουλεια,το xbox one στην Ελλαδα απο την αλλη ουτε καν ξερουμε ποτε θα κυκλοφορησει...PS4 και παλι PS4
Πόσοι έχουν στην Ελλάδα Xbox 360 green;Γιατί να βιαστεί η MS να βγάλει το Xbox One σε μια τόσο μικρή αγορά για αυτήν;
Η Σονυ ομως γιατι το εκανε?Εγω ετσι οπως το βλεπω,αφου η Σονυ εδωσε σημασια σε μια χωρα σαν και την δικια μας,τοτε και οι περισσοτεροι καταναλωτες θα προτιμησουν την Σονυ για ευνοητους λογους,αμα ειναι να κυκλοφορησει 6+ μηνες το xbox one μετα λογικο οι περισσοτεροι να διαλεξουν PS4
ps for ever
Εν τω μεταξύ στην Ιαπωνία δεν κυκλοφόρησε και κάνει εντύπωση στους Έλληνες που εξαντλήθηκε ήδη.
Πήγα και το είδα από κοντά. Το χειριστήριο άψογο. Οσόν αφορά τώρα την εμφάνιση δεν με εντυπωσίασε.
Το περίμενα ελαφρύτερο και πιο λεπτό (στυλ mac book).