
Ο πρόεδρος της εταιρείας, μιλώντας στο IGΝ ανέφερε πως: «Οτιδήποτε πέρα από PS3 και Xbox 360 βρίσκεται σε σκέψεις. Αυτό είναι το μόνο που μπορώ να πω για την ώρα. Είμαστε third-party publishers. Δεν είμαστε Nintendo. Δεν είμαστε Sony. Δεν είμαστε Microsoft. Αγαπάμε τη κάθε μια με διαφορετικό τρόπο και μπορούμε να κάνουμε ότι θέλουμε όταν υπάρχει επαγγελματική ευκαιρία».




ουτε για αστειο να μην λενε οτι δεν θα το βγαλουν στουσ υπολογιστες.
Να δουμε πως θα παει και το WiiU .
Η ερώτηση είναι : Γιατί να το βγάλουν σε υπολογιστές...??? Σοβαρά μιλάω..
Για να τα τσεπώσουν και απο αυτούς που ασχολούνται μόνο με το pc gaming
http://mynintendonews.com/2012/11/19/reggie-wants-grand-theft-auto-v-on-wii-u/
Nα βγει παντου να εχουμε ποικιλια!
Γιατί να ΜΗΝ το βγάλουν σε υπολογιστές; :)
ΠΕΙΡΑΤΙΑ!!!Γι'αυτό να μην το βγάλουνε σε Η/Υ.
Ε εντάξει υπάρχουν και πολλοί όμως που θα το αγοράσουν αυθεντικό. Οπότε λογικά θα κερδίσει δεν θα χάσει. Τόσα χρόνια όλα τα GTA βγαίνουν σε PC και έχουν γνωρίσει επιτυχία. Γιατί να μην το κάνουν και τώρα;
Τρομερη λογικη η πειρατεια για να μη βγει στα pc λες και λιγοι εδωσαν 250ευρω(δηλαδη 4-5 τιτλοι day1) για 2ρο ps/xbox για να το κρακαρουν....
Και επειδη μια ζωη κατεβαζω στο πισι τα παντα αμα το παιχνιδι ΑΞΙΖΕΙ τα λεφτα του (βλ bf3/fifa/) αγοραζεται τοσο απλα οχι να δωσω 50 ευρω για το μανατζερ και να μη παιζεται.Ετσι κανουν οι περισσοτεροι τουλαχιστον.
Επισης το παραμυθακι με τη πειρατεια καλο ειναι καποτε να τελειωσει βλεπουμε και αυτους που κλαιγονται για τις πειρατικες ταινιες και καθε χρονο παντολενιαζουν απιστευτα ποσα η να θυμηθω τις "φωναρες" που χρεωνανε 20-25ευρω το σιντι στην ελλαδα και τωρα 10 ευρω απο το περιπτερο και πολλα ειναι.Συμπερασμα?Αξιζεις? εχεις κερδος δεν αξιζεις? σπιτι σου.
Όταν το assassins creed 2 πούλησε εκατομμύρια στις κονσόλες, στο pc πούλησε το εκπληκτικό ποσό των....220.000 αντίτυπων..ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ...
μπορεί να είναι μια δικαιολογία, αλλά κάτι τέτοια στοιχεία κρύβουν μεγάλες αλήθειες....
Το ποσοστό πειρατείας στις κονσόλες είναι πολύ μικρότερο σε σχέση με το Pc..οπότε πολλές εταιρίες το σκέφτονται έτσι, και καλά κάνουν..
Τα νούμερα για το assasins creed 2 που τα βρήκες ακριβώς;
Στο PC θα δουμε port χαλαρα... στο Wii U δεν συμφέρει ρε παίδες! Μην λέμε κουλά τώρα!
Ποιοί θα το αγοράσουν;
Ολη που θα εχουν WiiU φανταζομαι.
Δεν είναι και η καλύτερη επένδυση η κυκλοφορία. Δεν είμαι fanboy καμίας κονσόλας, ούτε θέλω να ξεκινήσω κανένα flame war. Όμως, την κυκλοφορία στο WiiU δεν την έχω και τόσο σίγουρη. Το Chinatown Wars βγήκε στο DS και οι πωλήσεις ήταν μετριότατες. Επίσης, το COD που έχει κυκλοφορήσει στην Αμερική, στο WiiU, δεν έχει τόση multiplayer κινητικότητα, όσο οι άλλες κονσόλες. Το αναφέρω γιατί μιλάμε για mature τίτλους και η προϊστορία της Nintendo δεν είναι σπουδαία. Αν η R* δει ότι δεν θα έχει κέρδη, δύσκολα θα το κυκλοφορήσει στο WiiU
Ελπιζω το port που θα κανουν στο pc να μην ειναι τοσο προχειρο οσο στο προηγουμενο. Οσο αφορα την πειρατεια αυτο που παρατηρησα στο προηγουμενο ειναι οτι στην κοπια το παιχνιδι σερνοταν,και βασικα ο λογοσ που το κατεβασα ηταν για να δω αν θα μου το τρεχει.ευτυχως διαβασα σε forum oτι αυτο ήταν προβλημα του crackαρισμενου.οταν το αγορασα και το βαλα,το παιχνιδι πηγαινε τελεια 1920χ1080.αρα η εταιρια ξερει πωσ να προστατευσει το προιον της.
Οταν ενα παιχνιδι ειναι καλο και εχει και replayability τοτε θα κανει πωλησεις.και το GTA εχει τεραστιο κοινο.
αλλο DS αλλο wiiu και γενικα σε κονσολα, και στο psp πολυ λιγα πραγματα πουλησε δεν κανει για φορητο αυτο το game.
Και φυσικα παιζει ρολο το τι θα πουλησει το wiiu, οπως βλεπουμε και με το VITA το εχουν παρατησει η developers και δεν παει βημα, γιατι απο μονη της η SONY με τα αποκλειστικα της παιχνιδια δεν κανει τιποτα.
Παιδιά ο τίτλος θα βγει στο PC, γιατί όχι μόνο εχουν βγει και όλα τα προηγούμενα Grand Theft Auto αλλά και γιατί υπάρχει κοινό που το περιμένει. Σίγουρα όχι τόσο μεγάλο όσο στις κονσόλες αλλά σίγουρα ικανό για να επιφέρει κέρδη.
Η σειρά έχει γνωρίσει άνθηση μέσα από το PC, μην ξεχνάτε τα αμέτρητα φωτορεαλιστικά mods που έχουν βγει στο IV τα οποία σίγουρα θα βοήθησαν την Rockstar στην εξέλιξη του V.
Δε καταλαβαίνω το πρόβλημα που έχουν μερικοί λέγοντας να μη βγει σε Pc και σε wii u,πραγματικά...