Το The Legend of Zelda: The Wind Waker HD αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 4 Οκτωβρίου και οι βετεράνοι του παιχνιδιού θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τον κλασικό τίτλο που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στο GameCube, στη νέα γενιά. Ωστόσο, σύμφωνα με το ιαπωνικό website της Nintendo, ο όγκος των δεδομένων για την έκδοση του eShop είναι γύρω στα 2.6GB, τουλάχιστον για την εκεί έκδοση (που δε θα διαφέρει αρκετά από την αντίστοιχη της Ευρώπης).

Παρόλα αυτά, σε αυτό το remake έχουν γίνει πολλές βελτιώσεις στον τομέα των γραφικών, ενώ άλλες -ανεπιβεβαίωτες- πληροφορίες κάνουν λόγο για απεικόνιση 1080p και για υποστήριξη surround sound.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Για κάποιον που θα έχει το μοντέλο των 8 GB μετά τα updates φτάνει ο χώρος;
Πάλι καλά μικρό είναι το μέγεθος τώρα για τα 8GB είναι ένα θέμα είναι η αλήθεια!
καλο μεγεθος οχι πολυ μεγαλο γρηγορα θα κατεβει.
Θα υπάρχει θέμα με τα 8GB Wii U αλλά τα 32άρια θα είναι μια χαρά.
Υπάρχει και σκληρός δίσκος εξωτερικός μην φέρνετε την καταστροφή!
πάλι καλά αυτήν τη φορά πρόσεξαν το πόσο χώρο ποιανει...