Το HTC One, το νέο κινητό της εταιρείας που εδρεύει στην Ταϊβάν, έχει ανακοινωθεί εδώ και αρκετές εβδομάδες, ωστόσο όπως έχει επισημοποιηθεί, θα καθυστερήσει λίγο να κυκλοφορήσει. Πλέον έχουμε κάτι πιο συγκεκριμένο, αφού η HTC ανακοίνωσε πως η διάθεσή του θα ξεκινήσει στις αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου, της Γερμανίας και της Ταϊβάν την επόμενη εβδομάδα, ενώ θα συνεχίσει στην υπόλοιπη Ευρώπη, τη Βόρεια Αμερική και τις υπόλοιπες χώρες της Ασίας και του Ειρηνικού πριν τα τέλη Απριλίου.

Άρα, Πάσχα με το HTC One…
Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!
Ω, ναι! Επιβεβαιώθηκε! Εμείς, όμως, μάλλον next week...
Θελω να το δω απο κοντα. Θα αξιζει αραγε το interface του?
Πήρα το ΗΤC ONE X πριν από κανα εξάμηνο οπότε δεν προβλέπω να το αγοράζω δυστυχώς...
Εχασε το "παραθυρακι" η HTC να βγει το μοντελο πολυ πιο μπροστα απο το Galaxy SIV... αλλα και παλι το One για εμενα ειναι μακραν οτι πιο ομορφο στην αγορα! Τουλαχιστον μεχρι στιγμης :)
To interface των HTC είναι πάντα καλό
Από τα καλύτερα κινητά της αγοράς! Αλλά και το κόστος του είναι ανάλογο ... : (
Φαίνεται πολύ καλό αλλά θέλω να το δω και από κοντά είναι αλήθεια , αν και η τιμή του πιστεύω θα ναι αρκετά ψηλή δυστυχώς :/
sto plaisio to exei me 729euro..ti einai proparaggelia???