
Σύμφωνα με τον Doug Creutz, οι δυο εταιρείες θέλουν να προστατέψουν τις πωλήσεις του Max Payne 3, το οποίο κυκλοφορεί το Μάρτιο. Ο αναλυτής Michael Pachter υπολογίζει τουλάχιστον 18 εκατομμύρια πωλήσεις για το GTA V.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Και να μην θελανε να τις προστατεψουν ειναι λιγο δυσκολο να βγαλεις ωραιο GTA σε πολυ μικρο χρονικο διαστημα!
Κάνε μας ρε R* να χάσουμε τον ύπνο μας πάλι!
Υπερβολικά αργά. Κανονικά θα έβγαινε πιο γρήγορα άμα δεν ήταν το MAX Payne 3. Μέχρι το 2012 ουυυ
Logika afoy anaferei..to max payne 3..to development tou GTA V sigoyra exei ksekinhsei...ROCKSTAR kane mas na trelathume..
I Love R* and GTA*...!!!
kρίμα που αργεί αλλά έχουμε τίτλους τίτλους μέχρι τότε…..