Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
Τα μηχανικά πληκτρολόγια είναι η νέα μόδα για τους gamers, ειδικά για όσους έχουν υψηλές απαιτήσεις. Βέβαια, τα περισσότερα από αυτά είναι πανάκριβα, μόνο που η Cooler Master φαίνεται να θέλει να κάνει τη διαφορά.
@mfs_maniac Συμφωνω κυριως γιατι μπορεις να βρεις φτηνα και καλα. Πριν λιγους μηνες τσιμπησα gaming mouse με 3200dpi της Gigabyte μονο 20 ευρω. Για πληκτρολογιο αρκουμε και με ενα τον 10 ευρω. Μονο αν ειχα ΠΟΛΛΑ λεφτα θα πηγαινα σε μηχανικο με φωτιζομενα πληκτρα και macros.
- Τα mechanical keyboard προσφέρουν καλύτερο typing ή καλύτερο gaming responsiveness (ή και τα 2 αν πας σε brown).
- Καλύτερη αίσθηση (μακράν)
- Full key rollover
- Αντέχουν καμμιά 50αριά χρόνια.
Αδερφέ σε 50 χρόνια απο τώρα (αν υπάρχουμε) θα έχουμε άλλα πράγματα να ανησυχούμε (αλλαγή πάνας, πλύσιμο μασέλας, κτλ) παρά για το αν θα αντέξει το πληκτρολόγιο μας! :D
Καλά μη το λες φίλε, αυτος ο υπολογισμός σου δεν βασίζεται κάπου... Απο το 1997 με τον πρώτο μου Η/Υ είχα παρει ένα πληκτρολόγιο της πλάκας, και ακόμα αυτό έχω (και με εντατικότατη χρήση)
Ναι μονο που στις οθονες ειναι πιο αισθητη η διαφορα. Γενικα τα μηχανικα πληκτρολογια ειναι πολυτελεια και οχι must για ενα gaming PC. Γραφω κωδικα πολλες ωρες σε μη μηχανικο πληκτρολογιο και δεν το βρισκω κουραστικο. Σιγουρα το μηχανικο ειναι καλυτερο αλλα οχι απαραιτητο
Τσάμπα. Αν δεν ήταν black switches το χτύπαγα.
mouse-keyboards παίζει να είναι τα μοναδικά περιφερειακά για τα οποία δεν πρόκειται ποτέ να δώσω τρελά ποσά...
@mfs_maniac Συμφωνω κυριως γιατι μπορεις να βρεις φτηνα και καλα. Πριν λιγους μηνες τσιμπησα gaming mouse με 3200dpi της Gigabyte μονο 20 ευρω. Για πληκτρολογιο αρκουμε και με ενα τον 10 ευρω. Μονο αν ειχα ΠΟΛΛΑ λεφτα θα πηγαινα σε μηχανικο με φωτιζομενα πληκτρα και macros.
- Τα mechanical keyboard προσφέρουν καλύτερο typing ή καλύτερο gaming responsiveness (ή και τα 2 αν πας σε brown).
- Καλύτερη αίσθηση (μακράν)
- Full key rollover
- Αντέχουν καμμιά 50αριά χρόνια.
Αδερφέ σε 50 χρόνια απο τώρα (αν υπάρχουμε) θα έχουμε άλλα πράγματα να ανησυχούμε (αλλαγή πάνας, πλύσιμο μασέλας, κτλ) παρά για το αν θα αντέξει το πληκτρολόγιο μας! :D
nfs_maniac Με έπνιξες κακούργε!!!
http://thebreakthrough.org/blog/The%20point-you.jpg
Εσύ το ανέφερες ;)
Πολύ καλό...
Για τα επόμενα 10 χρόνια που πιθανά να αλλάξεις 2-3 πλητρολόγια των 15 ευρώ το καθένα, στα 69€ ένα mechanical είναι πολύ καλύτερη επιλογή.
Μεγάλο προνόμιο των μηχανικών είναι και το ότι καθαρίζονται εύκολα.
Πάντως αν κάποιος γράφει πάρα πολύ στο PC, ένα MX Blue είναι must have.
Καλά μη το λες φίλε, αυτος ο υπολογισμός σου δεν βασίζεται κάπου... Απο το 1997 με τον πρώτο μου Η/Υ είχα παρει ένα πληκτρολόγιο της πλάκας, και ακόμα αυτό έχω (και με εντατικότατη χρήση)
Καλά και εγώ είχα Windows 2000 και δεν κρασάραν ποτέ. Το τι συμβαίνει στον καθένα από μας μεμονομένα δεν έχει σημασία.
Ένα πληκτρολόγιο μεμβράνης κατά μέσο όρο αντέχει 5 χρόνια. Η ουσία του μηχανικού είναι στην χρήση αυτή καθέ αυτή.
Μία αντιστοιχία για να καταλάβεις την διαφόρα μηχανικού και μεβράνης, είναι στις οθόνες η TN με τα VA/IPS panel.
Ναι μονο που στις οθονες ειναι πιο αισθητη η διαφορα. Γενικα τα μηχανικα πληκτρολογια ειναι πολυτελεια και οχι must για ενα gaming PC. Γραφω κωδικα πολλες ωρες σε μη μηχανικο πληκτρολογιο και δεν το βρισκω κουραστικο. Σιγουρα το μηχανικο ειναι καλυτερο αλλα οχι απαραιτητο