Φαίνεται πάντως πως το sequel του RAGE έχει ακυρωθεί προς το παρόν, καθώς το παιχνίδι δεν τα πήγε πολύ καλά σε πωλήσεις.
Φαίνεται πάντως πως το sequel του RAGE έχει ακυρωθεί προς το παρόν, καθώς το παιχνίδι δεν τα πήγε πολύ καλά σε πωλήσεις.
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
10 ΣΧΟΛΙΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
id Software
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Bethesda Softworks
ΔΙΑΝΟΜΗ
AVE
PEGI
18+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 18+
-
-
8
ENTERNITY SCORE




Μακάρι να το δούμε. Ήταν επικό το προηγούμενο και ένα από τα λίγα horror shooters. Πως να πάει καλά το Rage? Ιστορία αδιάφορη και παραλλαγή άλλων ιστοριών, μέτρια γραφικά, μόνο καλούς shooting μηχανισμούς που είναι μανούλα η id σε αυτά.
αυτα ειναι πολυυυυ καλα νεα !!!
εμένα μου άρεσε το Rage και ήθελα sequel... :(
Άλλο ένα boring generic FPS on the way.
Και με αυτή την πορεία προβληματικού development σίγουρα δεν θα είναι τίποτα το αξιόλογο..
Όχι και boring generic τα Doom...
Η σειρά Doom όπως και να το κάνουμε είναι ιστορική.Ο Carmach ξέρει να φτιάχνει τέτοιου είδους παιχνίδια και είναι μανούλα με τους φωτισμούς.Απλά ελπίζω το Doom 4 να μην είναι τόσο κακό όσο το Rage το οποίο πέρα από το shooting και λίγο τα γραφικά ήταν αδιάφορο.Ίσως θα πρέπει να επιβραβεύσουμε την ακύρωση που έγινε στο παιχνίδι.Άλλες εταιρίες θα το βγάζανε και απλά θα εισπράτανε τα λεφτά.
^^ +1
Μια χαρά παιχνίδια είναι τα doom, και όντως είναι πολύ καλά τα νέα για το ότι θα βγει το 4 Doom 4, όσο για το… rage…. καλά όσο το έπαιξαν … ξέρουν…
Ενα ειναι σιγουρο, μολις το παρουσιασει, απο θεμα γραφικων και που θα ειναι εκεινη την χρονικη στιγμη οι μηχανες γραφικων, θα μας πεσουν τα σαγονια!
Οσο να ναι για το Rage το περιμενα οτι θα πατωνε λιγο στις πωλησεις! Doom παλιο και καλο! Ελπιζω να ειναι καλο και τωρα!
το rage το αγαπησα.. κριμα.. εγω καταλαβα οτι ειναι σε αναμονη οχι οτι οτι ακυρωθηκε :(