Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Στην κορυφή της Ιαπωνίας το Nintendo 3DS

Μετά από τις πρώτες ημέρες διάθεσής του στην αγορά της Ιαπωνίας, το Nintendo 3DS κατάφερε να σκαρφαλώσει στην κορυφή του πίνακα των πωλήσεων, εκθρονίζοντας το αντίπαλον δέος στα φορητά, το PSP. Κατά τη διάρκεια της τρέχουσας εβδομάδας, οι πωλήσεις του hardware έφτασαν τα 28.252 συστήματα, την ώρα που το σύστημα της Sony έφτασε τα 23.846. Εντελώς διαφορετική είναι η κατάσταση στην κατηγορία του software, όπου το PSP συνεχίζει να κρατάει αρκετές από τις θέσεις του πίνακα που περιλαμβάνει τις πωλήσεις ασχέτως format. Οι πίνακες των πωλήσεων για την προηγούμενη εβδομάδα έχουν ως εξής:

Hardware
1. Nintendo 3DS: 28,252 (32,910)
2. PSP: 23,846 (35,478)
3. PS3: 22,265 (22,431)
4. Nintendo Wii: 8,122 (8,825)
5. Nintendo DSi LL: 7,724 (8,386)
6. Nintendo DSi: 6,809 (8,035)
7. Xbox 360: 1,898 (1,906)
8. PS2: 1,261 (1,395)
9. Nintendo DS Lite: 423 (514)
10. PSPgo: 207 (356)

Software
1. 2nd Super Robot Wars Z Hakai Volume (Namco Bandai) PSP
2. Pro Baseball Spirits 2011 (Konami) PS3
3. Dragon Quest Monsters Joker 2 Professional (Square Enix) Nintendo DS
4. Pro Baseball Spirits 2011 (Konami) PSP
5. Persona 2 Innocent Sin (Atlus) PSP
6. Pilot Wings Resort (Nintendo) Nintendo 3DS
7. Homefront (Spike) PS3
8. Earth Defense Force 2 Portable (D3 Publisher) PSP
9. Pro Baseball Spirits 2011 (Konami) Nintendo 3DS
10. Dynasty Warriors 7 (Tecmo Koei) PS3
11. Ebicore+ Amagami (Kadokawa Games) PSP
12. Final Fantasy IV Complete Collection (Square Enix) PSP
13. Monster Hunter Freedom 3 (Capcom) PSP
14. Homefront (Spike) Xbox 360
15. nintendogs + cats (Nintendo) Nintendo 3DS
16. Wii Party (Nintendo) Nintendo Wii
17. Pokemon Black & White (Pokemon Company) Nintendo DS
18. Dissidia Duodecim Final Fantasy (Square Enix) PSP
19. Phantasy Star Portable 2 Infinity (Sega) PSP
20. Professor Layton and the Miracle Mask (Level 5) Nintendo 3DS


Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
13 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Ashirogi
    • Το Wii έχει πέσει πάρα πολύ, αναγκαία η μείωση τιμής πλέον. Στο software στο top-20 υπάρχουν μόνο 5 home console games, τα φορητά τα έχουν πάρει όλα σβάρνα.

    • Jimaruto
    • [+]
    • GeorgeGR
    • Εντελώς κουλή η συμπεριφορά των Ιαπώνων στα games, δεν μου κάνει πλέον την παραμικρή εντύπωση ότι και να δω...

    • Sephiroth
    • Jimaruto σε ενημερώνω ότι το παραμικρό σχόλιό σου που θα ξαναγίνει και θα ειρωνεύεται το site και τη δουλειά των ανθρώπων του θα διαγραφεί στο δευτερόλεπτο.

    • bahamut zero
    • αναμενομενη η ανακαμψη ..πού να πλακωσει και το software δηλαδη! με ολες αυτες τις ανακοινωσεις νεο mario,ocarina και wii 2 νιωθω το nintendo fanboy να ξυπναει μεσα μου!!!

    • Jimaruto
    • Καλό λόγο σας είπα και για "ειρωνία" το πήρατε... δεν πάμε καλά!! Σας λέω βελτιώνεστε και αμέσως να με σταυρώσετε!! Είναι η μέρα μάλλον σήμερα...που σταύρωσαν και τον Χριστό! Μεγάλη Πέμπτη!

      ΥΣ: Τελικά είτε καλό, είτε κακό να πει κανείς για σας, όλα στραβά και ανάποδα τα παίρνετε. :/ Έλεος τέτοιες μέρες!

    • Jimaruto
    • Ίσως η απάντηση σου από κάτω να ώθισε και όλους τους άλλους μετά να πάρουν αρνητικά το σχόλιο μου.

    • GeorgeGR
    • Για να παίξω και λίγο το ρόλο του πυροσβέστη, βρε Jimaruto, δεν είναι δυνατόν να λες "βελτιώνεται η αντικειμενικότητα". Δεν μπορεί να βελτιώνεται η αντικειμενικότητα. Λογικό είναι να το πάρει κάποιος στραβά. Τέλος πάντων, κάθεστε και χαλιέστε και οι δύο για χαζομάρες (κατά την άποψή μου)....

    • Jimaruto
    • Κοίταξε εγώ τέτοιες μέρες ειδικά δεν θέλω να μαλώνω. Εγώ έγραψα το σχόλιο και ξέρω το λόγο που το έγραψα, για να σας συνχαρώ που κάνατε ένα άθρο με αντίστοιχο με τίτλο υπέρ της Nintendo όπως κάνατε παλιά για το Psp και τώρα εξισσοροπείτε τα πράγματα. Το μόνο συγνώμη που μπορώ να ζητήσω είναι για το τρόπο που έκφρασα την άποψη μου και παρεξηγήθηκε. Αν και πιστεύω δεν θα γινόταν παρεξήγηση αν δεν υπήρχε μία αρνητική προδιάθεση προς τα λόγια μου από παλιά.

    • Sephiroth
    • Jim, δεν έχω ούτε εγώ καμία όρεξη να συνεχίζω να λέω τα ίδια και να δημιουργείται ένταση, οπότε το λήγουμε εδώ να περάσουμε και ήρεμα το Πάσχα :)

    • BigDaddy
    • Στη Ιαπωνια μεχρι στιγμης σαν να μην ενδιαφερει τη sony αν υπαρχει 3ds η οχι.Μια χαρα οι πωλησεις του psp ακομη καλα κρατει αλλα ποσο ?.Τελος παντων ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ Παυλο και σε ολη τη ομαδα του enternity.

*