Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Στις 22/12 η κυκλοφορία του Star Wars: The Old Republic

Η BioWare προχώρησε επιτέλους στην αποκάλυψη της ημερομηνίας κυκλοφορίας για το αναμενόμενο MMO της Star Wars: The Old Republic. Έτσι, στο πλαίσιο του Eurogamer Expo, η εταιρία ανακοίνωσε πως ο τίτλος της θα κάνει την εμφάνισή του στις 20 Δεκεμβρίου στην αγορά της Αμερικής και στις 22 του ίδιου μήνα σε αυτήν της Ευρώπης. Η BioWare εργάζεται πάνω στην ανάπτυξή του από το 2008.



Ταυτόχρονα, ανακοινώθηκαν οι τιμές για τη συνδρομή που θα πρέπει να πληρώσουν οι ενδιαφερόμενοι. Συγκεκριμένα, όσοι επιθυμούν να αγοράσουν μηνιαίο πακέτο θα κληθούν να πληρώσουν 12.99€, ενώ θα υπάρχουν καλύτερες τιμές για πακέτο τριών μηνών (στα 35.97€) και έξι μηνών (65.94€). Στο πακέτο αγοράς θα περιλαμβάνεται ο πρώτος δωρεάν μήνας και οι μέχρι στιγμής αναλύσεις αναφέρουν πωλήσεις που θα φτάσουν τα 3 εκατομμύρια αντίτυπα μέσα στον πρώτο χρόνο.


Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
4 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    BioWare

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    EA

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    EA

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Star Wars: The Old Republic
    • 12+ pegi 12+
      • 7.5 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (49)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.swtor.com/ FOLLOWERS 2 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • lust
    • το θεμα ειναι να βρουμε κανα "μουφο"server οπως με το l2 κ το wow να δουμε τι παιζει εστω στο περιπου.

      οσο για τα 13 ευρω καθε μηνα ειναι η καθιερωμενη τιμη που εχουν αυτα τα παιχνιδια αμα αξιζει να τα σκασουμε γτ οχι...

    • Plisken
    • 1.Το περιμενα μεσα Νοεμβρη με αρχες Δεκεμβρη οποτε ξενερωσα λιγο. Παρολα αυτα τουλαχιστον ειναι σιγουρα 2011.

      2.@Asus85 μαλλον δεν εχεις πειρα απο αλλα παιχνιδια του ειδους. Ειδαλλως θα ηξερες οτι το wow που ειναι παιχνιδι 6+ ετων εχει ακριβως τις ιδιες τιμες. Τις ιδιες ειχαν και WHO & AOC.

      3.88 και σημερα....

*