
Προέτρεψε δε τους fans να περιμένουν και να μείνουν συντονισμένοι στο site Battlefield.com. Λογικά, στην Ε3 θα γίνουμε σοφότεροι…

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
To επίσημο site του Xbox φαίνεται πως αποκάλυψε κατά λάθος την ημερομηνία κυκλοφορίας του Battlefield 4, που δεν είναι άλλη από τις 29 Οκτωβρίου.
min leme xazomares afta tixea den ta vazoun ti einai gia naboun katala8os afti ta bazoun taxam katala8os
Αντε να δουμε τι θα ακουστει στην Ε3
σου λεει μαστε φραγκα ερχονται...:)
Μία που εμφανίστηκε, μία που εξαφανίστηκε η εν λόγω ανακοίνωση.
Προς το παρόν κρατάμε μικρό καλάθι.
"Καταλαθος/τυχαια". Με τρελενουν αυτες οι 2 λεξεις οταν τις λενε οι εταιριες! Με ποσα παιχνιδια εχει γινει αυτο δεν λεγεται ;π Αλλα ετσι κι αλλιως..πανω κατω εκει θα βγει Μεση Οκτωβριου με αρχες Νοεμβριου!