
Ο Jon Murphy, υπεύθυνος για την ανάπτυξη της σειράς, δήλωσε χαρακτηριστικά πως «το Pro Evolution Soccer 2012 είναι ένα σημαντικό βήμα προς τη βελτίωση στο franchise και θα φέρει μία σειρά από βελτιώσεις που θα κλέψουν τις εντυπώσεις». Ημερομηνία κυκλοφορίας για τις εκδόσεις PSP, PlayStation 2 και Wii θα ανακοινωθούν σύντομα, ωστόσο αναμένονται μέσα στον Οκτώβριο. Υπενθυμίζουμε πως και στη φετινή έκδοση θα έχουμε ελληνική περιγραφή από τους Χρήστο Σωτηρακόπουλο και Γιώργο Θαναηλάκη, ενώ σε όλα τα αντίτυπα με την αντίστοιχη σημαία θα υπάρχει ο κωδικός συμμετοχής στο ελληνικό PES League 2012.




Στην Ελλαδα θα ερθει ποιο νωρις ;
την ημερα των γενεθλιων μου.....
Αυτή είναι η μέρα που έχουμε από την επίσημη αντιπροσωπεία :)
ποσες ελληνικες ομαδες θα εχει........και ποιες
Ολυμπιακό, Παναθηναϊκό, ΑΕΚ και ΠΑΟΚ, κλασικά :)
τουλαχιστον τις ομαδες θα τις εχει ολες με το κανονικο τους σημα.........η παλι δεν θα μπορω να παρω αρσεναλ λιβερπουλ αστον βιλα και μαντσιστερ σιτι