
Υπενθυμίζεται πως ο τίτλος θα προσφέρει τόσο single-player, όσο και co-op τεσσάρων παικτών στην ίδια οθόνη.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
H Blizzard ανακοίνωσε πως το Diabo III θα κάνει την εμφάνισή του σε εκδόσεις για PS3 και Xbox 360 στις 3 Σεπτεμβρίου.
EPITELOUS
@zamanfou111 μην ενθουσιαζεσαι τοσο με το συγκεκριμενο παιχνιδι ;)
Diablo στο PS3;;; Μάπα το κόβω!!