Αναφέρεται επίσης η επιστροφή του Commander mode, η διάθεση του Battlelog 2.0, ενώ τα Premium μέλη θα έχουν πρόσβαση σε αποκλειστικά avatar uniforms και όπλα και φυσικά πρόσβαση νωρίτερα στα DLC του παιχνιδιού.
Αναφέρεται επίσης η επιστροφή του Commander mode, η διάθεση του Battlelog 2.0, ενώ τα Premium μέλη θα έχουν πρόσβαση σε αποκλειστικά avatar uniforms και όπλα και φυσικά πρόσβαση νωρίτερα στα DLC του παιχνιδιού.
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
5 ΣΧΟΛΙΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Digital Illusions CE (DICE)
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
EA
ΔΙΑΝΟΜΗ
EA
PEGI
18+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 18+
-
-
7.5
ENTERNITY SCORE




Έτσι! 6 μήνες πριν κυκλοφορήσει το παιχνίδι και διαβάζουμε ήδη για DLC! Αφού αυτό το έξτρα περιεχόμενο σχεδιάζεται από τώρα μπορούν άνετα να το βάλουν στο main disc και να πάψουν να μας κοροιδεύουν
Για αυτον ακριβως το λογο δεν πρεπει να συνεχιζουμε να "υποστηριζουμε" εταιρειες που ανακοινωνουν dlcs πριν καν την ημερομηνια κυκλοφοριας. Οσο και αν "ποναει" αυτο....
Και εγώ καραγουστάρω bf αλλά φοβάμαι οτι αρχίζει σιγα σιγά και πάει σε χνάρα mw. Αλλά θα το δούμε πρώτα αλλιώς το arma 3 μας περιμένει.
Drone Strike ??? ΕΑ-DICE πάψε πια να αντιγράφεις !!!
παιδια εχω μια ερωτηση,οταν λεει τα Premium μελη θα εχουν εξτρα προσβαση σε αποκλειστικα avatars κτλ,εννοει τα Premium μελη του BF3??γιατι αυτο ειναι τρελο το να πρεπει να εισαι ηδη Premium στο προηγουμενο παιχνιδι....εκτος αν εννοει Premium στο bf4 τι να πω δε ξερω