Η κυκλοφορία του post-apocalyptic survival game, με τίτλο Tom Clancy's The Division, θα καθυστερήσει, μιας και η Ubisoft αποκάλυψε ότι αναμένεται στις αρχές του 2016. Η ανακοίνωση έγινε στο πλαίσιο της πρόσφατης χρηματοοικονομικής έκθεσης της εταιρείας και στην οποία αναφέρεται συγκεκριμένα ότι ο τίτλος θα κυκλοφορήσει το τέταρτο τρίμηνο του οικονομικού έτους 2016, το οποίο λήγει στις 31 Μαρτίου του 2016. Επιπλέον, η Ubisoft teasάρει και ακόμα ένα ΑΑΑ game που αναμένεται να κυκλοφορήσει κατά την ίδια περίοδο. Να περιμένουμε επιτέλους το Beyond Good & Evil 2;

Μη ξεχνάτε πως η Ε3 2015 βρίσκεται προ των πυλών και φαίνεται πως για ακόμα μία χρονιά, η δημοφιλής έκθεση μας επιφυλάσσει πολλές εκπλήξεις!
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
...1 χρονος ακομα....:(
Εκτος το να ειναι καλο και διασκεδαστικο αυτο που θελω περισσοτερο ειναι μια σοβαρη ιστορια διοτι το concept φαινεται πολλα υποσχομενο. Στην Ε3 θα μαθουμε νεωτερα...
Ειχανε πει οτι δεν θα το βιαστουνε το παιχνιδι και φαινεται αυτο.Το πιο αναμενομενο παιχνιδι για μενα!
Προσωπικά επειδή συμφωνώ με τον Harkyn άμα είναι γεμάτο bug το παιχνίδι η ubi θα είναι για πολύ ξύλο!
To γεγονός ότι θα είναι 3rd-person shooter/RPG εύκολα "βγάζει" πολλά bugs κτλ. Μετά τα πολλαπλά κακά launch παιχνιδιών της Ubi, ας βγει και τότε.
Περιμένω να διαβάσω νέο για delay.
http://www.plaisio.gr/games/playstation4/ps4-paixnidia-games/Ubisoft-Tom-Clancys-The-Division-PS4.htm
re paides exei bgei ti lathos kanw?