
Στη συνέχεια ο Bach τόνισε, ότι ενώ η έκδοση για PC αντιπροσωπεύει την πλήρη εμπειρία Battlefield, η DICE θέλει να επιτύχει ίσους όρους ανταγωνισμού σε όλες τις next-gen πλατφόρμες, αναφέροντας μάλιστα πως εκείνοι που θα παίξουν τον τίτλο στα Xbox One και PS4, θα δουν ένα εντελώς διαφορετικό επίπεδο χάους του Battlefield 4 και πρόσθεσε: «Αυτοί οι παίκτες θα βιώσουν ένα άλλο επίπεδο του χάους που δεν έχουν ξαναδεί. Στο 12 Vs 12, θα μπορούν να ακολουθούν τη δράση. Όταν όμως φτάσουν στο 32 Vs 32, θα είναι πολύ πιο δύσκολα τα πράγματα όταν θα υπάρχει γύρω τόση δράση που δεν θα μπορεί να την ελέγξει. Αυτή είναι η εμπειρία που θέλουμε να δώσουμε στις κονσόλες χωρίς να θυσιάσουμε τους άλλους βασικούς πυλώνες του franchise», τόνισε κλείνοντας.




Ε καλα αμα δεν εβαζαν 64 στη νεα γενια θα ηταν για ντοματες ! Εδω στο PS3 το MAG και το Resistance 2 ειχαν απο 64 και βαλε ... Να μου πεις αλλο το Resistance 2 κ MAG και αλλο το BF3 ...
Τι τους νοιαζει? Αφου μετα απο ενα χρονο δεν ειναι uplayable το mutliplayer λογω των cheat, ενω αυτοι θα φτιαχνουν το 5ο
αυτο ελειπε να μη ηταν στα 60 καρε
και μεχρι να βγει να το πουν αλλες 200 φορες για οσους δεν το εμπεδωσουν ακομη.
1080p?
αγορα ρε ps4..