Η ACE-Hellas, ιδιοκτήτρια των καταστημάτων Golden-i και η iStorm (θυγατρική της Quest Holdings AE) ιδιοκτήτρια των ομώνυμων καταστημάτων, ανακοινώνουν τη συγχώνευση των καταστημάτων τους από την 1η Ιανουαρίου 2014 υπό το κοινό όνομα iStorm. Σύμφωνα με τα δελτία Τύπου των εν λόγω εταιρειών, στόχος της συγχώνευσης αυτής είναι η δημιουργία μιας ενιαίας, εκτεταμένης αλυσίδας λιανικής πώλησης προϊόντων Apple στην Ελλάδα που θα διαθέτει κοινή οργάνωση και διαχείριση, καθώς και την προώθηση και ανάπτυξη του brand στη χώρα μας και στην Κύπρο. Συνολικά πέντε καταστήματα θα λειτουργούν από τις αρχές του 2014 με το όνομα iStorm, εκ των οποίων τα τρία στην Αθήνα (σε Κολωνάκι, εμπορικό κέντρο RiverWest και εμπορικό κέντρο Golden Hall) και δύο στη Θεσσαλονίκη (στο εμπορικό κέντρο Mediterranean Cosmos και στο κέντρο της πόλης, στην Οδό Τσιμισκή 43), με προοπτική την περαιτέρω ανάπτυξη της αλυσίδας σε Ελλάδα και Κύπρο.

Αξίζει να σημειωεθεί, ότι οι εταιρείες ACE-Hellas και iStorm έχουν σχεδιάσει και υλοποιούν όλες τις απαραίτητες ενέργειες, ώστε να διασφαλιστεί η ομαλή μετάβαση στο νέο σχήμα, για την απρόσκοπτη εξυπηρέτηση του καταναλωτικού κοινού.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Μυρίζομαι απολύσεις...
παντα υπαρχθβ απολυσεις στις συχγωνευσεις
αυτό το κακό έχουν τέτοιες κινήσεις εταιρειών δυστυχώς...