Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Συνεχίζονται τα προβλήματα για το Skyrim

Η Bethesda δείχνει να τα έχει κάνει μαντάρα με το Skyrim, αφού οι κάτοχοι PS3 συνεχίζουν να αναφέρουν ότι η κατάσταση με το lag δε βελτιώνεται ακόμη και μετά την εγκατάσταση του patch που διατέθηκε. Το ευτυχές της υπόθεσης είναι ότι το πρόβλημα δεν εμφανίζεται σε όλους τους gamers, ωστόσο όσοι «υποφέρουν» δεν μπορούν να απολαύσουν το προϊόν που αγόρασαν. Μπορείτε να δείτε ένα ειδικό video που ετοίμαζε το CVG με τη σύγκριση του πριν με το μετά…



Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
5 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Bethesda Softworks

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Bethesda Softworks

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    AVE

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • The Elder Scrolls V: Skyrim
    • 18+ pegi 18+
      • 8.3 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (57)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.elderscrolls.com/ FOLLOWERS 4 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • BigDaddy
    • χαχα οτι να ναι βασικα οτι λεει και το τραγουδι καντε υπομονη και ουρανος θα γινει πιο γαλανοςςς.

      Μετα απο κανα χρονο γιατι λυσαξαν οι εταιριες με τοσα παιχνιδια φετος ισως να λειτοργουν πληρως.Μεχρι τοτε θα εχει βγει και GOTY edition οποτε αγορα τοτε και με κανα 20 ρικο αντε 30 αμα λαχει.

    • Shepard
    • Καθε φορα τα ιδια γινονται τελικα! Λενε ολοι τι παιχνιδαρα ειναι το καθενα που βγαινει κ μετα βλεπουμε τιτλους γεματους στα bugs! Και ολοι το κανουν γαργαρα!

    • romanos.romaidis
    • Το Skyrim έχει bugs σε όλες τις εκδόσεις,πρώτα μας έλεγαν για Xbox360,μετά PC είχε παράξενα πραγματάκια(το βίωσα ο ίδιος σε PC),μυρίζομαι port,και τώρα PS3..Απορώ το beta testing ή γενικά το testing τελευταία απουσιάζει απο τα παιχνίδια? Παρόλα αυτά ,ναι είναι έπος το game,αλλά ώρες ώρες αυτά τα glitches σου σπάνε τα νεύρα..στην τελική πληρώνουμε για κάτι,και περιμένουμε να λειτουργεί σωστά..τώρα μένει να περιμένουμε και άλλα patches.

    • Mithrantir
    • Αν και μεγάλος fan της σειράς,έχω αργήσει να το πάρω με όσα έχω ακούσει.

*