Πριν από μερικές ημέρες, η Fox δήλωσε πως δεν έχει καμία διάθεση να συνεχίσει τη σειρά Terra Nova, μετά από μία σεζόν που μάλλον δεν ικανοποίησε πολλούς. Η προσπάθειά για συνέχειά της έγινε από την υπηρεσία Netflix, στην οποία στράφηκαν οι δημιουργοί για να ετοιμάσουν κάτι αποκλειστικά για online διανομή. Όμως κι εκεί τα πράγματα δεν πήραν την καλύτερη δυνατή πορεία, αφού οι υπεύθυνοι δε θεώρησαν ότι το project έχει μέλλον.

Το Terra Nova κατάφερε να συγκεντρώσει 7.5 εκατομμύρια τηλεθεατές, με τα 2.6 από αυτούς να ανήκουν στην κατηγορία 18-49.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Θα βαλω την γατα μου να κλαιει . Πεταμενος χρονος η πρωτη σεζον .
Συμφωνω με τον προλαλησαντα. Ειχε τα φοντα να γινει πολυ καλη δουλεια αλλα τελικα μας βγηκε βαρετη χωρις το απαραιτητο μυστηριο και φυσικα ειχαν βαλει λιγους δεινοσαυρους.
Κριμα Μπορουσε ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ!
Με καλυψε ο Deathracer2009. Δυστυχως ηταν πολυ λιγη για αυτο που μπορουσε να γινει, ειδικα οταν εχεις το ονομα του Steven Spielberg να εμπλεκεται στην παραγωγη.
Α ρε Fox....
Η σειρά είχε τόσες προοπτικές.
για μένα η ώρα πέρναγε ευχάριστα...