Ο Linzner είπε πως το πρόβλημα της RAM εμφανίζεται σε όλα τα hardware εκτός από αυτό της Nintendo προσθέτοντας, «Επίσης, η Nintendo φρόντισε να βελτιστοποιήσει και άλλους τομείς όπως απόκριση της οθόνης αφής του GamePad, ή την μη επιβάρυνση των CPU και GPU από την κάμερα που διαθέτει». Kλείνοντας, ο Linzner ανέφερε πως το Wii U διαθέτει ήδη αρκετή ισχύ αλλά και προοπτικές για ακόμη περισσότερη, εννοώντας πως στο μέλλον μπορεί να γίνουν μετατροπές στο ήδη υπάρχον hardware.
Ο Linzner είπε πως το πρόβλημα της RAM εμφανίζεται σε όλα τα hardware εκτός από αυτό της Nintendo προσθέτοντας, «Επίσης, η Nintendo φρόντισε να βελτιστοποιήσει και άλλους τομείς όπως απόκριση της οθόνης αφής του GamePad, ή την μη επιβάρυνση των CPU και GPU από την κάμερα που διαθέτει». Kλείνοντας, ο Linzner ανέφερε πως το Wii U διαθέτει ήδη αρκετή ισχύ αλλά και προοπτικές για ακόμη περισσότερη, εννοώντας πως στο μέλλον μπορεί να γίνουν μετατροπές στο ήδη υπάρχον hardware.
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
9 ΣΧΟΛΙΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Nintendo
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Nintendo
ΔΙΑΝΟΜΗ
CD Media
PEGI
7+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 7+
-
-
8
ENTERNITY SCORE




Νintendo απλα !!!
Γενικά, έχουν τυπωθεί κολακευτικά πράγματα για το H/W του U και μόνο αρνητικό δεν είναι. Ίδωμεν!
Δεν ειναι τυχαιο που η Retro Studios και η Epic Games δουλευουν για να φερουν την Unreal Engine 4 στο WiiU.
Σπύρο Ρόμ, αν δεν κάνω λάθος, αυτό παραμένει μόνο ως φήμη...:)
Mακάρι βέβαια να είναι αληθινό!
Φήμη είναι αλλά βγήκε μέσα από τα γραφιά της Retro και όχι από κάποιον ανώνυμο.
.....
- - - - -
μια εχουμε προβληματα μετα ξαφνικα δεν εχουμε και παει λεγοντασ...ας βγει πρωτα και βλεπουμε
OK, ασχολήθηκε κανείς να δει που εκδίδει τα παιχνίδια της η εταιρεία Shin’en Multimedia όλα αυτά τα χρόνια (κοινώς αν δεν αγοράσετε την κονσόλα δεν θα δω και εγώ λεφτά στα ταμεία μου) και φυσικά τί τρομερό παιχνίδι από άποψη απαιτήσεων είναι αυτό το Nano Assault; Αν είναι με παιχνίδι τύπου Super Stardust HD (πενταετίας) να μιλάμε για δυνατότητες κονσόλας εντάξει τώρα I'm sold, αύριο το πρωί θα πουλήσω το PS3 να πάρω Wii U. Αυτά... δεν λέω ότι δεν θα έχει δυνατότητες το Wii U (μακάρι δηλαδή για να σπρώξει τους υπολοίπους να κάνουν το κάτι παραπάνω), αλλά ας μην υπερβάλουμε κιόλας από την μία άκρη (είναι άχρηστο) στην άλλη (είναι θεϊκό).
Υπομονή, σύντομα βγαίνει και θα αποκαλυφθούν οι δυνατότητες του και κυρίως το τί παιχνίδια θα φέρει η Ninty, γιατί στις διαφημίσεις ακόμη τύπου Wii παιχνίδια από άποψη γραφικών και gameplay περίπου βλέπω και δεν με πείθει ότι τελικά άλλαξε νοοτροπία.