Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Τελευταία η 8η σεζόν του Dexter

Το τηλεοπτικό δίκτυο Showtime ανακοίνωσε μέσω του επίσημου Fan Page της σειράς Dexter πως ο επόμενος (όγδοος) κύκλος θα είναι και ο τελευταίος. Ο δημοφιλής ήρωας και η… παρέα του θα μας υποδεχτούν λοιπόν για τα τελευταία επεισόδια την Κυριακή 30 Ιουνίου. Δείτε ένα πρώτο δείγμα από το τι συμβαίνει ανάμεσα στον πρωταγωνιστή και την αδερφή του, μέσα από τον παρακάτω player:




Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
10 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • gavros10
    • Δεν ηταν τοσο καλη και στους 7 κυκλους, μην υπερβαλλουμε κιολας. Απορω ομως γιατι υπαρχει αυτη η ειδηση παντου αυτες τις μερες ενω ξεραμε εδω και μηνες οτι αυτη η σεζον ειναι η τελευταια

    • DUCKDODGERS
    • στην αρχή την σνόμπαρα αλλά με το που είδα 2-3 επεισόδια κόλλησα άσχημα,μπορεί να μην είναι υπερπαραγωγή αλλά έχει κάτι βασικό και κάτι που δεν έχουν πολλές άλλες,έναν ηθοποιό που δίνει ρέστα στον ρόλο του.

    • zulu
    • Μου αρέσει αρκετά η σειρά!
      Ο ηθοποιός παίζει αρκετά καλά το ρόλο του, αν και δεν εμπνέουν τα μούτρα του με την πρώτη ματιά.
      Σε ταινία που τον έχω δει δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο.

    • pRonOoBGR
    • ωραια ;π απο την λογικη θελω να αρχισω να βλεπω ολους τς κυκλους απο τν αρχη γτ δν τ χω αγγιξει καν ;π

    • mirtodr
    • Μια πραγματικα φοβερη τηλεοπτικη σειρα που εμενα προσωπικα με καθηλωσε απο την πρωτη κιολλας σεζον.Βεβαια καθε σεζον γινεται και καλυτερη για αυτο φανταζομαι πως ολοι οι φαν εχουν στενοχωρηθει που φετος ο Dexter τελειωνει.Ειμαι περιεργη να δω πως θα εξελιχθει η σχεση μεταξυ των δυο αδερφιων!!!

*