
«Προσπαθήσαμε να κάνουμε όσο το δυνατόν μικρότερες υποχωρήσεις και ευτυχώς η Nintendo πείστηκε να μας δώσει το ΟΚ για το 4GB cartridge», τόνισε χαρακτηριστικά.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
To Metal Gear Solid: Snake Eater 3D θα είναι ο μεγαλύτερος σε όγκο τίτλος του Nintendo 3DS, καθώς όπως αποκάλυψε ο παραγωγός του Yoshikazu Matsuhana στο Eurogamer, το cart που θα το φιλοξενεί θα είναι χωρητικότητας 4GB αντί για τα κλασικά των 2GB που χρησιμοποιούνται μέχρι σήμερα.
Γιατί το συζητούσαν καν...? Τι ζόρι τραβάει η Nintendo?
4 GB? Θα βγει μεγαλύτερο και από παιχνίδι Wii στο τέλος.
Να το ακυρωσουν τοτε ,καλυτερα θα ειναι.
Έλα Nintendo άσε τα κουνήματα. Και 5 GB να βγάλεις αν χρειαστεί να βγεί ένα πολύ καλό παιχνίδι και με τα ίδια λεφτά έτσι. Μπες λίγο μέσα σιγά!
tsinaei ki olas... :/
μεχρι 8 GB εχει χωρο τι τους πειραζει τα 4 GB ???