
«Στο μέλλον, αν η τηλεόραση και το internet μπορούν να χρησιμοποιηθούν μαζί, η τηλεόραση θα έχει ένα τηλεκοντρόλ με οθόνη και θα μοιάζει πολύ με το χειριστήριο του Wii U, το οποίο θα επιτρέπει video chat ή web browsing ενώ η τηλεόραση δείχνει κάτι άλλο». Ο Iwata συνέχισε λέγοντας: «Κατά την προηγούμενη δεκαετία έγιναν πολλές προσπάθειες σύνδεσης της τηλεόρασης με το internet, όμως καμία τους δεν αποδείχθηκε δημοφιλής. Το χειριστήριο του Wii U όμως, όντας στην ίδια απόσταση από τα μάτια του χρήστη σε σχέση με ένα smartphone ή ένα PC και επιτρέποντας την εισαγωγή δεδομένων με εύχρηστο τρόπο, έχει τη δυνατότητα να υλοποιήσει επιτυχώς αυτή τη σύνδεση». Νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα, ο Iwata τόνισε ότι το online περιβάλλον του Wii U θα είναι πολύ πιο ανοικτό σε σχέση με τον προκάτοχό του, επιτρέποντας χαρακτηριστικά όπως το voice chat και η κοινωνική δικτύωση.




Ο Iwata καλά θα κάνει να δει και την Apple με τα iPad/AppleTV και να καταλάβει ότι αυτά που λέει ήδη γίνονται!
Το iPad ως χειριστήριο και μέσω AppleTV(Airplay) δείχνει στην τηλεόραση αυτό που παίζουμε!
Επίσης υπάρχουν απ' όλες τις μεγάλες εταιρίες υποστήριξη για τις τηλεοράσεις τους με εφαρμογές στα iPad/iPhone!
Και εκεί μπορείς να βλέπεις τηλεόραση ενώ στη ταμπλέτα να κάνεις chat ή surfing ή οτιδήποτε!
Welcome to the future... today!
Ωραια ολα αυτα ρε παιδια αλλα μονο εγω δεν ενθουσιαζομαι με αυτα που ακουω?
shepard η διαφορα ειναι οτι
α. στην ελλαδα αυτα δε γινονται
β για να τα χρησιμοποιησεις αυτα πρεπει να μπεις στο οικοσυστημα της apple το οποιο ειναι υπερβολικα κλειστο και ακθολου ευελικτο
Γιατί της Νιντυ ειναι ανοιχτό και ευέλικτο?
Ίσα ίσα που με το άλλο μπορείς να κάνεις περισσότερα πράματα! 2 συσκευές και κάνεις δουλειά!
προφανως και δεν ειναι....δε μιλησα σε σχεση με της nintendo....απλα η apple φτιαχνει τα προιοντα της για να λειτουργουν μονο μεταξυ τους
Εγώ κρατάω τις επιφυλάξεις μου κατά πόσο η Apple "ανακάλυψε" τα Ipads. Καθώς όπως έχουν δηλώσει από τη Nintendo το σύστημα το κατασκευάζουν τουλάχιστων 3 χρόνια. Άρα η ιδεά με το χειριστήριο υπήρχε ήδη πριν 3-4 χρόνια. Οπότε τι παίζει;; Ταυτόχρονη αναλαμπή ίδιας ιδέας από την Apple;; Διαρροή πληροφοριών μεταξύ Nintendo και Apple;;; ....Ποιος ξέρει.
Έλα ρε Jimaruto τώρα, τι άλλο θα ακούσουμε δηλαδή; Με την ίδια λογική, και η Apple πριν το βγάλει το iPad θα το δούλευε στο εργαστήριο 2-3 χρόνια άρα που μας βγάζει αυτό;
Επίσης τι είναι το iPad και απορείς πως το σκέφτηκε η Apple; Ένα μεγαλύτερο iPhone είναι, και το iPhone γράφει ήδη 5 χρόνια στο κοντέρ (+ τα πόσα χρόνια το δούλευαν πιο πριν). Είπαμε την αντιγράφουν τη Nintendo, αλλά όχι και 3 χρόνια πριν κυκλοφορήσει συσκευή...... Ειλικρινά δεν μπορώ να κατανοήσω με ποια λογική κάνει κάποιος τέτοιες σκέψεις, έχουν και οι άλλες εταιρείες R&D, δεν ξύνονται....
Δείτε εδώ...
http://www.macrumors.com/2011/06/17/dual-screen-airplay-gaming-demo-with-real-racing-2-hd/
(οπότε με την λογική του jimaruto, αφού η Apple το έβγαλε τώρα πρώτη, η Νιντυ την αντέγραψε!)