Έλεγχο είτε με gestures, λειτουργία που είναι αντίστοιχη με αυτή που προσφέρει το Kinect, είτε με φωνητικές εντολές. Μάλιστα, οι εντολές δίνονται στα Ελληνικά και προσφέρουν τις περισσότερες από τις λειτουργίες ενός remote control. Στην πράξη και οι δυο αυτοί τρόποι χειρισμού λειτουργούν πολύ καλά, με τη φωνή να είναι το μεγάλο πλεονέκτημα αφού ακόμα και για να ανοίξουμε την τηλεόραση, δεν έχουμε παρά να της το... πούμε! Αλλά τα λόγια είναι πραγματικά φτώχια για να περιγράψουν την εμπειρία που ζήσαμε. Μόνο μια επίσκεψη μπορεί να τα πει όλα!
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Παωωωωωωωω... θα βάλω να συνομιλήσουν με την Siri! :ΡΡΡ
Τι πρέπει να της πεις για να ανοίξει?
Γλυκόλογα?
ή κανά "Άνοιξ μουρή σε λέω"
Και στην μέση βάλε Ογκουνσότο... Epic.... XD
γλυκόλογα :)
Δημητρη θα κανετε και κανενα βιντεο;;;
Εεεεε φανταστικε μου Δημητρη!
Ναι ρε παιδια βαλτε και ενα βιντεο!!!