
To Grand Theft Auto 5 κυκλοφορεί σήμερα για PlayStation 3 και Xbox 360, ενώ φημολογείται ότι θα ακολουθήσουν οι εκδόσεις για PC και next-gen συστήματα.
Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!

Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Οι πωλήσεις του Grand Theft Auto 5 αναμένεται ότι θα κυμανθούν σε πολύ υψηλά επίπεδα και ο αναλυτής της Robert W. Baird Colin Sebastian προβλέπει ότι κατά τον πρώτο μήνα, αυτές θα καταγράψουν τζίρο της τάξης του 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων.
Τους αναλυτες περιμεναμε να μας το πουν!Εδω ακομα πουλαει το 4!
εγω εκτος απο αυτο προβλεπω οτι θα καουν πολλες κονσολες μαζι και με καποιους εγκεφαλους,ζευγαρια θα χωρισουν,παιδια δεν θα ξαναπανε σχολειο και πολλοι θα σκασουν απο την υπομονη τους περιμενοντας το να βγει στα pc!!! :D
Τι βλεπω εγω!!! Μαθετε κυριες εταιριες να κανετε καλες παραγωγες καλα παιχνιδια μαθετε να τα σκατε για να σας τα σκανε.
Και λιγα λενε........
Σημερα ξεπουλησα ολα τα κοματια που ειχα προπαραγγειλει και ειναι αδυνατον να βρω νεα κοματια σε οποια εταιρεια κι αν εψαξα.......
Μεχρι και πωλησεις απο το Pro 2014 εχει κοψει!!
Και μιλαμε για επισημη τιμη (οχι παραεισαγωγη) 70 ευρω!!
Κατι ακουσα οτι στο 6μηνο το πολυ χρονο , βγαινει για PC !
Λεφτα υπαρχουν.....
Τα έβγαλαν και με το παραπάνω τα έξοδα της παραγωγής! Θα κλείσει σπίτια αν δεν το έχει κάνει ήδη...
Και μονο που ανεβασε τις πωλησεις του προηγουμενου τιτλου απλα και μονο επειδη πλησιαζε η κυκλοφορια του τα λεει ολα. Παμε για πολλα ρεκορ
ένα δις ε; μήπως το δημόσιο να αγοράσει τίποτα μετοχές της εταιρίας;
h gh o kosmos olos tha to parei to gta v !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Να τα σαρωσει ΟΛΑ! Να μην υπαρξει ρεκορ που δεν θα κατακτησει...
οταν δινει παιρνεις
Φαντάσου πόσες πωλήσεις θα κάνουν γενικά...