
Επίσης, στις 10 Δεκεμβρίου ξεκινάει η beta του Deathmatch & Race Creators για το GTA Online, επιτρέποντας στους παίκτες να δημιουργήσουν τις δικές τους αποστολές στο online κομμάτι του παιχνιδιού, ενώ σύντομα αναμένονται περισσότερες λεπτομέρειες για το Capture mode, το οποίο θα κυκλοφορήσει μέσα στο Δεκέμβριο και θα φέρνει αντιμέτωπες έως και τέσσερις ομάδες.
Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!




τέλεια...story dlc και online heists!!!
Enternity μήπως ξέρεις άμα και πότε θα βγεί το GTA V για Playstation 4?
για PC κανα νέο έχουμε;
Για pc παίζει τίποτα;
Το ξαναλέω για πολλοστή φορά μπας και το ακούσει κανείς εκεί στη RockStar... Φέρτε το παιχνίδι στους υπολογιστές και αφήστε τα DLC για αργότερα !!!!!!!!!!!!!!!!
Kostasmav
και έγω ΞΑΝΑλέω οτί άμα κάποιοι έξυπνοι δεν καταβάζανε καθε τρεις και λιγο τα games απο το torrent κτλ. τα πράγματα θα ήταν ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικά.
Εγώ θέλω να ρωτήσω άμα το dlc θα βγεί σε μορφή digital ή σε retail όπως το ballad of guy tony?
Kostasmav μην μισείς τη RockStar επειδή δεν βγάζει το παιχνίδι στο Pc και σε αυτό οι pc gamers φταίνε που νομίζουν ότι είναι έξυπνοι με το να κατεβάζουν παιχνίδια...
JohnTehGreek δεν νομίζω να είναι τόσο μεγάλο dlc που να θέλει retail μορφή το ballad of guy tony ήταν μεγάλο για dlc πάντως μπορεί αφού βγάλουν το όλα τα dlc να βγάλουν μια ολοκληρωμένη έκδοση...