Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το AC 3 έχει πουλήσει 7 εκατομμύρια αντίτυπα

Σύμφωνα με δηλώσεις της Ubisoft το Assassin’s Creed 3 έχει πουλήσει 7 εκατομμύρια αντίτυπα από την ημέρα κυκλοφορίας του, με αποτέλεσμα ο τίτλος να έχει κάνει τις πιο γρήγορες πωλήσεις στην ιστορία της εταιρίας.Όπως είπε ο Rob Cooper της Ubisoft UK: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι με την πορεία του Assassin’s Creed 3. Είναι ένα πανέμορφο και επικό παιχνίδι, με υψηλή ποιότητα. Η αγάπη των fans απέναντι στον τίτλο μας ικανοποιεί υπερβολικά».



Αν και η Ubisoft είχε λάβει αρνητικά σχόλια για τον ετήσιο κύκλο κυκλοφορίας των Assasin's Creed τίτλων, φαίνεται πως το Assassin's Creed 3 τα πάει πολύ καλά, έχοντας και πολύ δρόμο ακόμα μπροστά του.

Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
8 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Ubisoft

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • wildfire
    • Η Ubisoft "καμαρώνει" για τα νούμερά της αλλά ένα DLC πήγε να βγάλει και αυτό δεν το έκανε σωστά. Προβλήματα με τα save (XBOX, PS3), στο PC αν και ήταν να βγει χθες και οι κάτοχοι του Season Pass θα το έπαιρναν την προηγούμενη εβδομάδα, ακόμα δεν έχουμε πάρει τίποτα! Επίσης, το DLC έχει και ότι είχαν δώσει σαν δώρα σε κάποιες Pre-Ordered εκδόσεις (Deluxe Edition, Freedom Edition) κλπ. Ελπίζω να μη γίνει η Ubisoft EA.

    • Fitsou
    • gia alli mia fora athlio finale! den mporo na katalabo prospathoune na min bgazoun noima ta ending tous...

      ekleise o kiklos ypotithete kai den eksigisan sxedon tipota PALI!!

    • Fitsou
    • gia na min po oti perimename posa paixnidia na paiksoume me ton Desmont ston now day kosmo kai pirame mpales!! (oi 3 apostoloules tipou 2 lepton den metrane...)

*