
Αν και η Ubisoft είχε λάβει αρνητικά σχόλια για τον ετήσιο κύκλο κυκλοφορίας των Assasin's Creed τίτλων, φαίνεται πως το Assassin's Creed 3 τα πάει πολύ καλά, έχοντας και πολύ δρόμο ακόμα μπροστά του.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Σύμφωνα με δηλώσεις της Ubisoft το Assassin’s Creed 3 έχει πουλήσει 7 εκατομμύρια αντίτυπα από την ημέρα κυκλοφορίας του, με αποτέλεσμα ο τίτλος να έχει κάνει τις πιο γρήγορες πωλήσεις στην ιστορία της εταιρίας.
Εμ, με τετοια νουμερα κοροιδο ειναι η ubisoft να μην κανει την σειρα ετησια?
Η Ubisoft "καμαρώνει" για τα νούμερά της αλλά ένα DLC πήγε να βγάλει και αυτό δεν το έκανε σωστά. Προβλήματα με τα save (XBOX, PS3), στο PC αν και ήταν να βγει χθες και οι κάτοχοι του Season Pass θα το έπαιρναν την προηγούμενη εβδομάδα, ακόμα δεν έχουμε πάρει τίποτα! Επίσης, το DLC έχει και ότι είχαν δώσει σαν δώρα σε κάποιες Pre-Ordered εκδόσεις (Deluxe Edition, Freedom Edition) κλπ. Ελπίζω να μη γίνει η Ubisoft EA.
arketa kala..
Και εις ανωτερα... που σιγουρα θα ερθουν μεσα στις γιορτες ;)
αφού είναι παιχνιδάρα...στα αρνητικά για εμένα ότι βγάζουν κάθε χρόνο παιχνίδι...
gia alli mia fora athlio finale! den mporo na katalabo prospathoune na min bgazoun noima ta ending tous...
ekleise o kiklos ypotithete kai den eksigisan sxedon tipota PALI!!
gia na min po oti perimename posa paixnidia na paiksoume me ton Desmont ston now day kosmo kai pirame mpales!! (oi 3 apostoloules tipou 2 lepton den metrane...)
kai liga exei poulisei akoma