
Η DICE από την πλευρά της σημείωσε μέσω Twitter πως «αφού δεν είναι στο Battlefield.com, δεν είναι επίσημο».

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Το να διαφημίζει η ΕΑ το Medal of Honor: Warfighter και συγκεκριμένα τη διαδικασία προ-παραγγελιών και από εκεί να μαθαίνουμε όλη την ανάπτυξη του Battlefield 4, σίγουρα δεν το περιμέναμε.
με τις νεες κονσολες?? ε και με τις τωρινες δεν με πιραζει καθολου εξαλου το ειδιο εκανε και με το battlefield 3 ειχε κωδικο στο πρωτο medal of honor για την beta...ελα μια χρονια θα εχει medal of honor και την αλλη battlefield ωπος κανει και η activition..τεσπα καλο να ειναι και ας βγενουνε τετοια παιχνιδια...:)
με τις νεες κονσολες ναι σε κανα 2 χρονακια το κοβω αφου πρωτα μας ξεκαθαρισουν ποτε θα βγει το bad company 3.μη το ξεχναμε