
Ο Ancel δεν δήλωσε συγκεκριμένα σε ποια συστήματα θα εμφανιστεί ο τίτλος, ωστόσο φανταζόμαστε ότι το Wii U είναι το πρώτο από αυτά. Περισσότερα στην Ε3 ίσως;

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Ο δημιουργός της σειράς Rayman Michel Ancel επιβεβαίωσε πως το Beyond Good & Evil 2 είναι γεγονός, αλλά θα κυκλοφορήσει στα συστήματα επόμενης γενιάς.
Αντε ετοιμάστε το κάποια στιγμή να ούμε.
ΝΑΙ ΡΕ ANCEL ΑΡΧΟΝΤΑ ! Από ubi μόνο Ancel αγοράζω . Όλα τα άλλα τα έχω " μποϋκοτάρει " εδώ και καιρό . Αν και ορισμένα παιχνίδια που βγάζει είναι πολύ ποιοτικά αλλά δεν μου αρέσει η πολιτική της εταιρίας .