Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το Crysis στις κονσόλες

Παρά το γεγονός ότι έχουν περάσει τέσσερα χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου Crysis, η Crytek ανακοίνωσε ότι θα το διαθέσει για όλους τους κατόχους PS3 και Xbox 360, μέσω των αντίστοιχων διαδικτυακών υπηρεσιών. Όπως δήλωσε το αφεντικό της εταιρείας, Cevat Yerli: «Όλοι αναρωτιόντουσαν αν το Crysis 1 μπορεί να τρέξει στις κονσόλες και ήρθε η ώρα για την –θετική- απάντηση. Δουλεύαμε για καιρό μυστικά επάνω στο συγκεκριμένο project και πιστεύω ότι το αποτέλεσμα είναι φανταστικό».



Προς το παρόν έχουν αναφερθεί κάποιες βελτιώσεις στον τομέα των γραφικών και κάποιες επεμβάσεις στον τομέα του χειρισμού, χωρίς όμως να υπάρχει κάποια συγκεκριμένη πληροφορία. Η κυκλοφορία του παιχνιδιού τοποθετείται μέσα στον επόμενο μήνα, ενώ μπορείτε να ρίξετε μία ματιά στο trailer που περιλαμβάνεται στο άρθρο, για να έχετε μία πρώτη εικόνα της μεταφοράς.

[ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ, 9/9, 17.15 μ.μ.]: Θα περιλαμβάνεται μόνο το single-player campaign του παιχνιδιού και η τιμή του θα είναι 1600 MS Points στο Xbox Live και  £15.99/$19.99 στο PSN. 


Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
6 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Crytek

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    EA

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    EA

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Crysis HD
    • 18+ pegi 18+
      • 8.3 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (29)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.ea.com/crysis-1 FOLLOWERS 1 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8.5

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Scott_Pilgrim
    • Πολύ καλύτερο από το 2ο. Ελπίζω επειδή είναι κονσόλες να μην μειώσουν τις δυνάμεις της nanosuit αλλά και ούτε τα γραφικά να είναι μαπέ.. Αν είναι και σε ελκυστική τιμή έφυγε αμέσως.

    • Tom o Xboxakias
    • Καταπληκτικά νέα μεν αλλά θα το ήθελα σε retail μιας και το έχω ήδη σε ψηφιακή μορφή μέσω Steam για PC. Anyway είναι κλασικός τίτλος και με όποια μορφή και να κυκλοφορήσει θα τον τιμήσω. Ελπίζω να έχουν βελτιώσει(Remastered είναι στην τελική) μια αποστολή SPOILER*** που ήταν μέσα σε ένα διαστημόπλοιο και δεν είχε βαρύτητα μιλάμε είχα χάσει το πάνω το κάτω από που ήρθα και που έπρεπε να πάω ***SPOILER

    • Fantomias
    • Επιτελους μετα απο τοσα χρονια εισακουστηκαν οι προσευχες μας! Ελπιζω μονο να μην ειναι τοσο δυσκολο να αλλαξεις τις δυναμεις της στολης!

*