Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
Παρά το γεγονός ότι έχουν περάσει τέσσερα χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου Crysis, η Crytek ανακοίνωσε ότι θα το διαθέσει για όλους τους κατόχους PS3 και Xbox 360, μέσω των αντίστοιχων διαδικτυακών υπηρεσιών. Όπως δήλωσε το αφεντικό της εταιρείας, Cevat Yerli: «Όλοι αναρωτιόντουσαν αν το Crysis 1 μπορεί να τρέξει στις κονσόλες και ήρθε η ώρα για την –θετική- απάντηση. Δουλεύαμε για καιρό μυστικά επάνω στο συγκεκριμένο project και πιστεύω ότι το αποτέλεσμα είναι φανταστικό».
Προς το παρόν έχουν αναφερθεί κάποιες βελτιώσεις στον τομέα των γραφικών και κάποιες επεμβάσεις στον τομέα του χειρισμού, χωρίς όμως να υπάρχει κάποια συγκεκριμένη πληροφορία. Η κυκλοφορία του παιχνιδιού τοποθετείται μέσα στον επόμενο μήνα, ενώ μπορείτε να ρίξετε μία ματιά στο trailer που περιλαμβάνεται στο άρθρο, για να έχετε μία πρώτη εικόνα της μεταφοράς.
[ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ, 9/9, 17.15 μ.μ.]: Θα περιλαμβάνεται μόνο το single-player campaign του παιχνιδιού και η τιμή του θα είναι 1600 MS Points στο Xbox Live και £15.99/$19.99 στο PSN.
Πολύ καλύτερο από το 2ο. Ελπίζω επειδή είναι κονσόλες να μην μειώσουν τις δυνάμεις της nanosuit αλλά και ούτε τα γραφικά να είναι μαπέ.. Αν είναι και σε ελκυστική τιμή έφυγε αμέσως.
Καταπληκτικά νέα μεν αλλά θα το ήθελα σε retail μιας και το έχω ήδη σε ψηφιακή μορφή μέσω Steam για PC. Anyway είναι κλασικός τίτλος και με όποια μορφή και να κυκλοφορήσει θα τον τιμήσω. Ελπίζω να έχουν βελτιώσει(Remastered είναι στην τελική) μια αποστολή SPOILER*** που ήταν μέσα σε ένα διαστημόπλοιο και δεν είχε βαρύτητα μιλάμε είχα χάσει το πάνω το κάτω από που ήρθα και που έπρεπε να πάω ***SPOILER
Παρά το γεγονός ότι έχουν περάσει τέσσερα χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου Crysis, η Crytek ανακοίνωσε ότι θα το διαθέσει για όλους τους κατόχους PS3 και Xbox 360, μέσω των αντίστοιχων διαδικσυακών υπηρεσιών.
Πολύ καλύτερο από το 2ο. Ελπίζω επειδή είναι κονσόλες να μην μειώσουν τις δυνάμεις της nanosuit αλλά και ούτε τα γραφικά να είναι μαπέ.. Αν είναι και σε ελκυστική τιμή έφυγε αμέσως.
αγορά χωρίς δεύτερη σκέψη μιας και είμαι fan τής σειράς!!!
Καταπληκτικά νέα μεν αλλά θα το ήθελα σε retail μιας και το έχω ήδη σε ψηφιακή μορφή μέσω Steam για PC. Anyway είναι κλασικός τίτλος και με όποια μορφή και να κυκλοφορήσει θα τον τιμήσω. Ελπίζω να έχουν βελτιώσει(Remastered είναι στην τελική) μια αποστολή SPOILER*** που ήταν μέσα σε ένα διαστημόπλοιο και δεν είχε βαρύτητα μιλάμε είχα χάσει το πάνω το κάτω από που ήρθα και που έπρεπε να πάω ***SPOILER
Και εγώ θα ήθελα μια retail έκδοση! Aλλά μην τα θέλουμε όλα δικά μας...
1600 microsoft points... Ούτε 20 ευρό... Οπότε με τέτοια τιμή που το δίνουν είναι τρελό να παραπονεθεί κανείς!
Επιτελους μετα απο τοσα χρονια εισακουστηκαν οι προσευχες μας! Ελπιζω μονο να μην ειναι τοσο δυσκολο να αλλαξεις τις δυναμεις της στολης!