Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το Diablo 3 στο PS4

Η για καιρό φημολογούμενη έκδοση για κονσόλες του Diablo 3 υπάρχει. Κάτι τέτοιο επιβεβαιώθηκε κατά την διάρκεια του PlayStation Meeting, το οποίο βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε εξέλιξη. Θα κυκλοφορήσει τόσο στο PlayStation 3, όσο και στο PlayStation 4 με τη Blizzard να κάνει δυναμική είσοδο στα συστήματα οικιακής ψυχαγωγίας της Sony.



Πλέον βέβαια είναι αντιληπτό το γιατί οι PC users κατέκριναν το Diablo III με την κυκλοφορία του, καθώς και τις αποφάσεις στα του gameplay από πλευράς ομάδας ανάπτυξης.


Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
14 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Blizzard Entertainment

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Blizzard Entertainment

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Diablo III Console
    • 16+ pegi 16+
      • 7.8 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (38)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://eu.battle.net/d3/en/console/ FOLLOWERS 4 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • alex4444
    • Α ρε blizzard ετσι εξηγουνται πολλα κακως κειμενα για το παιχνιδακι... Και καποιοι τολμανε και λενε οτι το pc gaming ειναι το μελλον, οταν ενας ακομη πυλωνας του στρεφεται στις κονσολες.

    • NicKardasis
    • Αφού θα δούμε το Diablo 3 στις κονσόλες, να περιμένω GoW για PC, έ...?
      Αν και το Total War βγεί στις κονσόλες κάποια στιγμή, τότε θα παρατήσω μία και καλή το gaming γιατί το όλο θέμα έχει καταντήσει γελοίο. Αυτο το ατελείωτο γλείψιμο υπέρ των κονσολών απο τις μεγαλοεταιρίες και τα έμμεσα πικρόχολα και εριστικά σχόλια πού έχουμε ακόυσει ως PC gamers κατά καιρούς απο διάφορους developers είναι εκνευριστικά πλέον.

    • Tobajaras
    • Τέλεια! Τώρα θα έχουν και άλλοι την ευκαιρία να παίξουν τη φόλα!

      Θα είναι πολύ ενδιαφέρον να δούμε αν θα υπάρχει κοινή πλατφόρμα με το PC στο auction house κυρίως και στο PvP (ααααχαχαχα) δευτερευόντως. Συν το ότι στις κονσόλες δε θα υπάρχουν bots.

    • Shepard
    • Η Blizzard παει να αρμεξει οσους ειχαν την ευτυχια να μην ασχοληθουν με αυτο το πραμα! Σου λεει θα το βγαλω launch τιτλο σε νεο συστημα, θα το αγορασει κοσμος και θα βγαλω ακομα περισσοτερα απο το εκτρωμα.

      Για εμας βρε δουλευουν οι εταιριες :Ρ:Ρ

    • GiannisP
    • Είναι πολύ αργά για το παιχνίδι.

      Η κυκλοφορία στο PS4 θα είχε νόημα μόνο αν έχει βελτιωμένα ρεαλιστικά γραφικά, αλλιώς είναι ανούσιο. Με το που είδα τη Blizzard στη σκηνή σκέφτηκα αμέσως ότι μπορεί να δούμε καμία φοβερή ανακοίνωση, όπως το Titan αποκλειστικό για το PS4 ή κάποιο άλλο ΜΜΟ στη κονσόλα. Απογοήτευση μόλις κατάλαβα ότι ήταν για Diablo 3

    • diver_gr
    • Ακόμα προσπαθώ να καταλάβω ποιος ο λόγος ύπαρξης του Diablo 3 στις κονσόλες ??Πραγματικά ανούσιο.......

      Κρίμα γιατί μόλις είδα το τύπο στη σκηνή και το Logo της Blizzard από πίσω είπαμε μέσα μου Project Titan και μετά έπεσε τρελό άκυρο.................

    • ASIMODRAKOS
    • το θεμα δεν ειναι τοσο το diablo3 που οπως και να εχει θα προσελκυσει κοσμο αλλα η συμφωνια.μπορουμε να περιμενουμε και αλλα πραγματα στο μελλον

    • KATHIKAKI
    • Κρίμα για την Blizzard που πάει με το ίδιο απογοητευτικό παιχνίδι, να το παρουσιάσει σε νέα κονσόλα σχεδόν 2 χρόνια μετά την κυκλοφορία του (5/2012 - 1/2014)

*