
«Δε φαντάζει πιθανό να συμπέσει η κυκλοφορία των Max Payne 3 και GTA V», σημείωσε και συμπλήρωσε πως «σύμφωνα με τις εκτιμήσεις μας το νέο μέρος της σειράς GTA θα πρέπει να αναμένεται μετά το Σεπτέμβριο του 2012».

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Αν και η Rockstar αρνείται να μας δώσει ακόμη συγκεκριμένη ημερομηνία για την κυκλοφορία του Grand Theft Auto V, οι αναλυτές εκτιμούν ότι θα πρέπει να περιμένουμε τον τίτλο μέχρι τον Μάρτιο του 2013, όταν και τελειώνει το επόμενο οικονομικό έτος του γνωστού publisher και developer.
Mαιος 2013........ΤΕΛΟΣ!!!
oti na nai
καλά μέχρι τότε έχουμε ακόμα.
καταλαβα το Mαιο χαχαχαχχαχαχα το ιδιο εγινε χθες για το Max Payne 3
έχουμε καιρό μπροστά μας ;)