Η Sony επιβεβαίωσε στη gamescom τον περασμένο Αύγουστο ότι το God of War Collection αναμένεται να κυκλοφορήσει για το PlayStation Vita και θα περιλαμβάνει τα δύο πρώτα παιχνίδια της σειράς. Μετά από περίπου 3 μήνες, ο εν λόγω τίτλος εμφανίστηκε και στο ESRB για να αξιολογηθεί ως προς το περιεχόμενό του, γεγονός που υποδηλώνει ότι το λανσάρισμα ίσως να μην είναι τόσο μακριά όσο φανταζόμασταν.

Σύμφωνα μάλιστα με το IGN, ο τίτλος κατατέθηκε στο πρόγραμμα στις 2 Δεκεμβρίου και όπως ήταν αναμενόμενο έλαβε την αξιολόγηση "M" (Mature), άρα 18+ για το ευρωπαϊκό PEGI.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Αν και θα είναι η επανακυκλοφορία της επανακυκλοφορίας πιστεύω μπορεί να δώσει μια μικρή ώθηση στις πωλήσεις του Vita
κατι ειναι και αφτο ενα βημα μπροστα η σονυ αν και το παιξαμε εισ διπλουν το συγκεκριμενο
Βαρέθηκα...
Ωραίες στιγμές στο PS2...
Ο πρώτος μου τίτλος μαζί με τον Crash...
Σιχαθηκα πραγματικα, ελεος ρε sony!
Εγώ που το έπαιζα remote play η ανάλυση ήταν χάλια πιστεύω αυτό θα είναι αλλιώς! Αδιάφορο για μένα!
δηλαδη το αμερικανικο PEGI ειναι αλλιως;;;
Στο PS4 να δουμε ποτε και αν θα βγαλουν κανα καινουργιο Gow...