
«Το Nexus 4 συνδυάζει αρμονικά τον υψηλό σχεδιασμό, το προηγμένο hardware της LG, εύρος Google εφαρμογών και την πιο πρόσφατη έκδοση Android με αποτέλεσμα να αποτελεί το πλέον ελκυστικό smartphone της αγοράς» δήλωσε ο κ. Ζαφείρης Ψαραδέλλης, Mobile Communications & ISP Director της LG Electronics Hellas. «Στην LG είμαστε περήφανοι και ενθουσιασμένοι με το νέο μέλος που εμπλουτίζει το πλούσιο portfolio της οικογένειας των Smartphones της LG».

«Σήμερα τα καταστήματα WIND καλωσορίζουν μια κορυφαία συσκευή, το Nexus 4. Η τεχνολογική υπεροχή του σε συνδυασμό με το νέο εκσυγχρονισμένο δίκτυο της εταιρείας μας χαρίζει στους συνδρομητές μας πραγματική εμπειρία κινητής ευρυζωνικότητας με ταχύτητες ως και 42 Mbps. Η WIND για άλλη μια φορά επιβεβαιώνει τη στρατηγική «Για Όλους» συνεχίζοντας να προσφέρει ποικιλία επιλογών τόσο σε smartphone συσκευές όσο και σε προγράμματα που καλύπτουν όλες τις ανάγκες χρηστών ακόμα και σε δύσκολες οικονομικές περιόδους, όπως αυτή που διανύουμε», ανέφερε ο κ. Νίκος Μαλλιάκας, Mobile Data & Content Senior Member of Staff της WIND Ελλάς.




469???? Ξεφτιλισμενοι ξεφτιλες... αν ειναι δυνατον.
τιμη ευκαιριας,οποιος προλαβε προλαβε
Προτιμώ να πάω Αγγλία να το πάρω από εκεί πάρα να το πάρα από εδώ με τέτοια τιμή.Τραγική η wind.
Τιμή του Nexus στην Αγγλία 277€ + 195€ το πήγαινε-έλα (πχ 7-8 Μαρτίου) από την easyjet, άντε 472€ και πίνεις και μια cuppa στο Λονδίνο. Βρε μήπως τα φέρνουν ένα-ένα με τον ίδιο τρόπο.
Απλά απαράδεκτοι, λυπάμαι όσους θα πέσουν στο μέλι· τέτοιες καταστάζεις χρειάζονται μποϋκοτάζ.
Με 370 ευράκια σύνολο πάντως το παραγγέλνει κάποιος από την Αγγλία αν θέλει. Βάζεις αγγλική ip, το παραγγέλνεις από google play σε μια αγγλική διεύθυνση, που εδρεύει μια εταιρεία που επαναπροωεί προϊοντα γι αυτό το λόγο και στο στέλνει Ελλάδα. Αν θυμάμαι καλά forward2me τη λένε την εταιρεία. Απλά πληρώνεις extra μεταφορικά στην εταιρεία αυτή. Τα 370 που ανέφερα είναι τα συνολικά έξοδα...
Τα 469,00 είναι υπερβολικά υψηλή τιμή.
Η vodafone κοιμάται όρθια καθώς δεν θα το παρέχει στην Ελλάδα