[N3DS] 1. Tales of the Abyss (Namco Bandai, 06.30.11): 74,173
[PS3] 2. Super Street Fighter IV Arcade Edition (Capcom, 06.30.11): 54,924
[PSP] 3. To Heart 2 Dungeon Travelers (AquaPlus, 06.30.11): 37,396
[WII] 4. Golden Eye 007 (Ubisoft, TBA): 36,174
[PSP] 5. Little Battle eXperience (Level 5, 06.16.11): 24,471 (228,983)
[N3DS] 6. The Legend of Zelda: Ocarina of time 3D (Nintendo, 06.16.11): 24,190 (225,753)
[PS3] 7. Atelier Meruru: Alchemist of Arland 3 (Gust, 06.23.11): 23,756 (106,341)
[PSP] 8. Steins; Gate (5pb., 06.23.11): 21,830 (85,388)
[PSP] 9. Mashiroiro Symphony Mutsu-no-Hana (Comfort, 06.30.11): 17,897
[PS3] 10. Test Drive Unlimited 2 (Cyber Front, 06.30.11): 15,254
[PSP] 11. Gundam Memories: Memories of the Battle (Namco Bandai, 06.23.11): 13,701 (65,768)
[X360] 12. Super Street Fighter IV Arcade Edition (Xbox 360 Platinum Collection) (Capcom, 06.30.11): 12,326
[WII] 13. Wii Sports Resort (Wii Remote Plus Pack) (Nintendo, 11.11.10): 12,241 (375,197)
[PS3] 14. Yakuza Of The End (Sega, 06.09.11): 11,867 (388,605)
[PS3] 15. Bleach Soul Ignition (SCEJ, 06.23.11): 9,050 (32,566)
[PSP] 16. Moujuuzukai to Oujisama Portable (Idea Factory, 06.30.11): 8,910
[NDS] 17. Kaidan Restaurant Zoku! New Menu 100 Selection (Namco Bandai, 06.30.11): 8,209
[PS3] 18. Power Smash 4 (Sega, 06.30.11): 7,999
[X360] 19. Test Drive Unlimited 2 (Cyber Front, 06.30.11): 7,764
[NDS] 20. Pokemon Black & White (Pokemon, 09.18.10): 7,623 (5,219,065)
1. 3DS: 30,233 (27,905)
2. PSP: 29,871 (29,168)
3. PS3: 26,441 (16,993)
4. Wii: 12,423 (9,511)
5. DSi LL: 4,963 (4,903)
6. DSi: 4,504 (4,503)
7. X360: 2,244 (2,152)
8. PS2: 1,222 (1,332)
9. DS Lite: 138 (134)
10. PSPgo: 7 (21)



Τι έγινε; Που είναι ο Jimaruto; Το νέο έχει ανεβεί πόση ώρα τώρα...
Εντυπωσιακή η πορεία του SSFIV Arcade για 360, αν αναλογιστούμε την εγκατεστημένη βάση της κονσόλας στην Ιαπωνία.
Σε εμάς γιατί αργεί τόσο το Tales;;;; >.
Εδώ που τα λέμε,σιγά τη διαφορά...Κανονικά,ένα νέο μηχάνημα που ανταγωνίζεται ένα αρκετά παλαιότερο θα έπρεπε να αφήνει μίλια πίσω τα παλιά και όχι να πουλάει 350 κομμάτια παραπάνω...Οποιοδήποτε μηχάνημα,όχι μόνο το 3DS...
Επίσης,ποιο GoldenEye είναι αυτό,από την Ubisoft?Γιατί εγώ ξέρω ότι αυτό στο Wii είναι της Activision...
@lovesfool
Εδώ είμαι. :P Αλλά τι να πω εντάξει, το "Tales of..." είναι respect σειρά των hardcore gamers. Όσο θα έχουμε τέτοια καλά παιχνίδια να βγαίνουν στο 3DS, οι πωλήσεις του θα συνεχίζουν να είναι σε υψηλά επίπεδα.
@ Jimaruto.
Καλώς τον. Είπα κι εγώ...
Πάντως, ο Παύλος πάλι στην "έκανε". Φρόντισε να υποβαθμίσει το θέμα, ανεβάζοντας γρήγορα άλλα νέα, με αποτέλεσμα να "πέσει" από τα hot/νέα θέματα στο πάνω μέρος της σελίδας...
lol...
Πάντως, μέχρι να βγει το Super Mario και το Mario Kart μην περιμένετε τρελές πωλήσεις για το Νintendo 3DS. Hardcore-ξεhardcore, τις πωλήσεις του Mario στα φορητά δεν τις πλησιάζει τίποτα. Το πρώτα αποκλειστικά και ολοκαίνουργια Mario στη νέα κονσόλα να αναγκάσουν (θεωρητικά) πολλούς από την εγκατεστημένη βάση του DS να περάσουν στο 3D, άσχετα με την ηλικία.
Αλλιώς... αν έχεις πολλές μετοχές Nintendo... πούλα και πάρε ομόλογα Ελληνικού δημοσίου.
πρεπει να κανουν χρυσες δουλειες και τα depon εκει με το 3ds :D επειξα λιγο και εκανα 8ακια... ειναι καπως περιεργο :/