Πωλήσεις hardware (προηγούμενη εβδομάδα)
• 3DS: 367,691 (350,321)
• PSV: 324,859
• PS3: 65,119 (44,661)
• PSP: 64,468 (51,191)
• Wii: 60,916 (46,018)
• DSi LL: 5,600 (4,007)
• X360: 3,584 (3,211)
• DSi: 3,523 (2,609)
• PS2: 1,400 (1,268)
• DS Lite: 32 (14)
Πωλήσεις software (συνολικά)
1. Final Fantasy XIII-2 (PS3, Square Enix): 525,271
2. Monster Hunter 3G (3DS, Capcom): 208,427 (730,386)
3. Mario Kart 7 (3DS, Nintendo): 182,418 (789,871)
4. Inazuma Eleven Go (3DS, Level-5): 135,259
5.Super Mario 3D Land (3DS, Nintendo): 112,533 (837,143)
6. Kirby Wii (Wii, Nintendo): 71,028 (398,516)
7. Hot Shots Golf 6 (PSV, Sony): 61,412
8. Uncharted: Golden Abyss (PSV, Sony): 48,224
9. Just Dance Wii (Wii, Nintendo): 44,021 (323,293)
10. Poke Park 2 (Wii, Pokemon): 43,829 (164,018)



Mια χαρα και τα δυο φορητα συστηματα, πανε καλα σε πωλησεις, πιστευω θα ειναι πολυ κοντα στο μελλον χερι με χερι θα πηγαινουν σε πωλησεις
Κατά την άποψή μου, η σωστή ανάγνωση των παραπάνω είναι μία: πως οι πωλήσεις του Nintendo 3DS δεν έπεσαν την εβδομάδα που κυκλοφόρησε ο μεγάλος αντίπαλος. Όλα τα άλλα περί συγκρίσεων κτλ δεν έχουν νόημα από τη στιγμή που δεν μιλάμε για ίδιες ημέρες διάθεσης
Βέβαια πολύ σωστά το θέτεις Παύλο, το 3ds πιστεύω στο άμεσο μέλλον δεν θα έχει τόση διάφορα σε συνολικές πώλησεις από το vita, προσωπική εκτίμηση αυτή, δηλαδή δεν θα έχει την απόσταση που είχε το ds με το psp ,αλλά κανένας δεν ξέρει τι θα γίνει, μέχρι στιγμής όμως και μετά την μείωση τιμής του 3ds και τα παιχνίδια που έβγαλε Mario kart και Mario land και αλλά που ερχονται , πήρε παρααααα πολύ τα πάνω του το 3ds
Εγώ με αυτά τα στατιστικά και τα προηγούμενα διαπίστωσα δύο πρώωρες "αποτυχίες" του PSVita που δεν τις περίμενα.
1. Έκανε λιγότερες πωλήσεις από το 3DS σε αντίστοιχο χρονικό διάστημα από το launch τους.
2. Έκανε λιγότερες πωλήσεις από το 3DS την ίδια βδομάδα συγκρίσης τώρα.
Βέβαια είναι νωρίς ακόμα, αλλά άμα συνεχίσει έτσι η κατάσταση και στην Ευρώπη και στην Αμερική τότε αναμένω προσωπικά η διαφορά του 3DS με του PSVita να κυμαίνεται πάλι σε επίπεδα DS - PSP. (σχεδόν x2 πωλήσεις υπερ του 3DS). Ως κύριο υπεύθυνο κρίνω την υψηλή τιμή του PSVita και όχι ότι υστερεί σε αυτή τη γενία πολύ τεχνολογικά σε σύγκριση με το 3DS.
πάντως μιλάμε για δυο μέρες μόνο έτσι; νούμερα πιο αντιπροσωπευτικά θα δούμε στο τέλος αυτής της βδομάδας που θα είναι ολόκληρη και για το psv.
σιγα τη διαφορα...ααααχ τα παιχνιδια να ηταν πιο φτηνα
Το 3ds διαφημίζεται στο τελευταίο videoclip του Justin Bieber. Τα συμπεράσματα δικά σας.
For now i'll stick to my 3DS...Προς το παρόν με τους launch τίτλους του δεν με συγκινεί..Καλά σε hardware σκίζει βέβαια,όπως ήταν αναμενόμενο...
Να δούμε και πως θα πάει στη συνέχεια...
Η απάντηση είναι ευκολη και τζάμπα κουράζεστε! Monster Hunter on 3DS... Νομίζω αυτά τα λέει όλα :Ρ