
Μάλιστα, σημείωσε πως η ομάδα εργάζεται και πάνω στην ανάπτυξη εφαρμογών και τίτλων για Android και iOS συσκευές και σύντομα θα έχουμε περισσότερα νέα.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Η BioWare μελετάει σοβαρά το ενδεχόμενο μεταφοράς του ήδη επιτυχημένου MMORPG της Star Wars: The Old Republic σε συστήματα με λειτουργικό Mac OS X.
Ως κάτοχος imac και SWTOR μπορώ να πω πως η παραπάνω είδηση με χαροποίησε πολύ. Ελπίζω όμως μέχρι να κυκλοφορήσει ο mac client να υπάρχει end game περιεχόμενο στο παιχνίδι...