
Καθόλου άσχημα νέα για τους κατόχους PS3.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Screenshots του Star Wars 1313 στη Facebook σελίδα της Sony Germany υποδηλώνουν πως το PlayStation 3 είναι ένα από τα συστήματα θα κυκλοφορήσει φέτος ο νέος shooter τίτλος από το σύμπαν του Star Wars.
για pc ?
όπως αναφερει το άρθρο μέχρι τώρα είχε ανακοινωθεί μόνο έκδoση για το pc και τώρα ανακοινώθηκε και για ps3.
Aν και δεν ειμαι τρελος φαν της σειρας Star Wars το συγκεκριμενο εχει μπει στην λιστα με τα πιο αναμενομενα παιχνιδια για το 2013...
Καλά νέα!
Είμαι περίεργος πως θα αποδώσει τα γραφικά που είδαμε το ps3! Αν και θα προτιμούσα να το πάρω εκεί, μάλλον θα πάει για αγορά στο pc. Κρίμα να μην απολαύσεις το game αυτό όπως πρέπει!!
Θέλω lightsabers...
Mexri twra den exw asxolithei me kapoio star wars,tha dokimasw na kseinisw me ayto an aksizei
Φαίνεται φοβερό και ας είναι απλά shooter και όχι με lightsabers. Είναι δύσκολο για ένα star wars παιχνίδι να πετύχει χωρίς το trade mark όπλο της σειράς αλλά φαίνεται πως αυτό έχει όλα τα φόντα.
Άπ'τα βίντεο που είχα δεί φαινόταν καλό αλλά βλέπουμε αν θα είναι όντως έτσι και στο ps3
Είναι το Uncharted στο Star Wars Universe :)
Νομίζω βγήκε η ίδια η LucasArts και είπε ότι δεν ισχύει παιδιά.
Στην Ε3 θα ανακοινωθει και για Xbox/PS4 ;)
Θέλω Battlefront 3 :(
PetrifieD δοκίμασε το Republic Commando,θα εκπλαγείς ευχάριστα. ;)
Έχω δοκιμάσει και παρόμοια παιχνίδια παλαιότερα όπως το shadows of the empire στο Ν64 (πόσο τέλειο το συγκεκριμένο) και μου άρεσαν πάρα πολύ. Εγώ δεν έχω πρόβλημα με τέτοια παιχνίδια, αλλά πολύς κόσμος γενικά θέλει lightsabers και τα θεωρεί δεδομένα σε όλα τα star wars παιχνίδια.
ωραιο φαινεται ;)