Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το Star Wars: The Old Republic και επίσημα F2P

Το MMO της BioWare με τίτλο Star Wars: The Old Republic είναι πλέον διαθέσιμο και σε free-to-play, με επίσημη μάλιστα ανακοίνωση της ίδιας της EA. Οι παίκτες θα έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν όλες τις διαθέσιμες κλάσεις και να παρακολουθήσουν και τις 8 διαφορετικές ιστορίες του παιχνιδιού καθώς και να αναπτύξουν τους χαρακτήρες τους μέχρι το πεντηκοστό τους επίπεδο.



Ο υπεύθυνος διοίκησης της BioWare Austin Matthew Bromberg σημείωσε χαρακτηριστικά πως: “Θέλουμε να δώσουμε στους παίκτες την ευκαιρία να απολαύσουν το Star Wars: The Old Republic όσο και όποτε το θελήσουν. Τώρα είναι η καλύτερη στιγμή για να παίξει κανείς μαζί μας”.


Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
7 ΣΧΟΛΙΑ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    BioWare

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    EA

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    EA

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Star Wars: The Old Republic
    • 12+ pegi 12+
      • 7.5 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (49)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.swtor.com/ FOLLOWERS 2 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Konstantin
    • Πιστεύω θα προσελκύσει κόσμο αλλά θα ενδιαφερθούν μόνο για την ιστορία του κάθε class, όταν το τερματίσουν πιο πιθανό σενάριο είναι να το παρατήσουν...

    • PetrifieD-
    • Nαι περισσότερο σαν single player game θα το δούν όσοι παίξουν. Εκτώς και αν μαζευτούν πια τόσοι που θα μπορεί κανείς σχετικά εύκολα να βρεί party για τα αντίστοιχα raids και dungeons πράγμα που δεν νομίζω να συμβεί.

    • mysterious
    • "Θέλουμε να δώσουμε στους παίκτες την ευκαιρία να απολαύσουν το Star Wars: The Old Republic όσο και όποτε το θελήσουν. "


      Πριν γιατί δεν θέλατε; ;)

    • Makis
    • @Konstantin @PetrifieD-
      Μπα ούτε έτσι δεν γίνεται να ασχοληθείς. Το F2P μοντέλο της EA είναι αποτυχία! Με τόσους περιορισμούς ούτε το single player μέρος δεν μπορείς να παίξεις. Τρανταχτό παράδειγμα μπορείς να έχεις μόνο 2 χαρακτήρες (μόνο 3 φυλές) και δεν μπορείς να αγοράσεις slot παρά μόνο να πληρώσεις συνδρομή. Εκτός αυτού έχεις μόνο 2 μπάρες για skills οι οποίες κατά πάσα πιθανότητα θα γεμίσουν γύρω στο 15 level.

*