
Αξίζει να συμπληρωθεί, τέλος, πως το Stranger’s Wrath θα προσφερθεί σε downloadable μορφή.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Η Oddworld Inhabitants σχεδιάζει να προσφέρει την HD επανέκδοση του Oddworld: Stranger’s Wrath στο PlayStation 3 εντός του φετινού καλοκαιριού.
Ωραία θα το τσιμπήσω :)
To stranger's wrath είναι εκείνο με την βαλίστρα έτσι;;;
Ψήνομαι πάρα πολύ να παίξω ξανά την παιχνιδάρα το καλοκαιράκι.
Πανεμορφα νεα! Ελπιζω η ΜΣ να ανεβασει το οριο των Mb για ενα παιχνιδι στο XLive, ανακοινωση στην Ε3 παρακαλω, και να το χτυπησω εκει!
Ναι δηλαδή έλεος βγάλτε το και για το 360. Σκεφτήτε και εμάς λιγάκι.