
«Η στρατηγική για το Twitch είναι αμφίπλευρη: θέλουμε να προσφέρουμε ευκολίες στον τομέα του game broadcasting αλλά και στην παρακολούθηση παιχνιδιών», είπε ο DiPietro. Όπως έχει γίνει γνωστό το Twitch θα είναι ενσωματωμένο στο λειτουργικό σύστημα του Xbox One, ενώ όσον αφορά το PS4, η Sony δεν έχει ακόμα ξεκαθαρίσει ποιες υπηρεσίες θα χρησιμοποιήσει στον τομέα του broadcasting.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Το black ops II standard εχει (ισως και στις προηγουμενες εκδοσεις). Ισως ενσωματωθει στα παιχνιδια
Γιατί να μην πάει και στο PS4. Αρκεί να βρει πρόσφορο έδαφος εκεί, γιατί σίγουρα κάτι θα έχει και η SONY στα σκαριά....
Μακαρι να παει κ στο PS4 (λογικα 8α παει) μιας κ θα χρησιμευσει παρα πολυ. Αλλα γενικα εδω με τετοιες συνδεσεις δεν ξερω ποσο καλα θα λειρουργει
Εξυπνη ιδεα
καλη ιδεα ειναι...