
Βέβαια η γνωστή αλυσίδα καταστημάτων διαβεβαιώνει πως έχει εξασφαλίσει επιπλέον κονσόλες για να διατεθούν στoν κόσμο που θα προσέλθει στο event. Φαίνεται πως η Nintendo θα χρειαστεί να προμηθεύσει εκ νέου άμεσα τα καταστήματα του Ηνωμένου Βασιλείου.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Το Wii U μπορεί να μην έχει κυκλοφορήσει ακόμα στην Ευρώπη ωστόσο, όπως αναφέρουν αρκετά καταστήματα του Ηνωμένου Βασιλείου, έχουν πουληθεί σχεδόν όλες οι κονσόλες μέσω προ-παραγγελιών.
ταβλα τα φανμπογια της σονυ
Μα, μα , μα... ο Πατσερ είπε ότι δεν θα πουλήσει τίποτα! Αχαχαχαχα!
Ρε τι ανθρωποι βγαζουν χρηματα!
Kαλά ναι τι είναι αυτός; Κάθε φορά που λέει τέτοια το αντίθετο γίνεται. Σαν τον ραν ταν πλαν που ακολουθούμε πάντα τον αντίθετο δρόμο από αυτόν που δείχνει για όποιον έχει διαβάσει Lucky Luke :)