
Ακόμα κάθεστε;
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
ο demo του Football Manager 2013 είναι πλέον διαθέσιμο στο Steam.
Δεν καθόμαστε, λιώνουμε την beta! :D
Στις 20 ή στις 2 Νοεμβριου?
Στο site λεει στις 2, μπορει καποιος να μας ενημερωσει παρακαλα?
2 Νοεμβρίου φίλε μου. Έχει γίνει τυπογραφικό
Και εγω αυτο φανταστηκα απλα re-postαρουν και αλλα sites την λαθος ημερομηνια!