Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
15 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Apple
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Apple
ΔΙΑΝΟΜΗ
iSystem
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
- ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.apple.com/ipad/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
-
9
ENTERNITY SCORE
Βαθμολόγησε το
-
- 07/01/12
Η εταιρία G-Form έχει γίνει γνωστή στην αγορά των extreme sports, κυρίως λόγω των ειδών εξοπλισμού που πουλάει και έχουν το χαρακτηριστικό γνώρισμα ότι είναι ιδιαίτερα ανθεκτικά.




OMG Απιστευτοο!!!
fake...
kalo..
Ite to petakseis apo ta 100 metra ite apo ta 100.000 einai to idio. I baritita ,diladi an einai kati 5 kila kai to allo 1 mazi tha ftasoun sto edafos to mono pou epidra einai i antistasi diladi to sxima tou antikimenou. Kala as epefte me tin othoni pros ta katw se kamia miteri petra kai tha sou elega egw.. akoma kai apo ta 5 metra.
Παιδια ,στο ενα μετρο να το πεταξεις θα γινει χιλια κομματια , μας πλασαρουν οτι μα,,,,,κιες σκεφτουνε υπαρχουν αλλα video που το αποδυκνειουν
το αν φτασουν μαζι η οχι ειναι αλλο θεμα. το θεμα ειναι ποσα G θα ασκηθουν στο καθενα. γιατι αν το ενα, οπως ειπες, ειναι 5 κιλα και λεμε οτι θα φαει σε μια οποιαδηποτε πτωση 2G αυτο ισοδυναμει με 10 κιλα. το αλλο, που ειναι 1, με την ιδια πτωση θα φαει 2 κιλα.
Δεν ξέρουν τι άλλο να κάνουν στην ζωή τους... χαχαχαχα!
Φίλε NKETS κάτι μου λέει πως δεν πρόσεχες στο μάθημα της φυσικής όσο αφορά βασικούς κανόνες , πέφτοντας από μισό μέτρο θα έχει ταχύτητα μερικά Μέτρα / Δευτερόλεπτο σε αντίθεση από τα 10,000 πόδια που η ταχύτητα του θα είναι εκατοντάδες μέτρα το δευτερόλεπτο.
Μπορεί κανείς να υποθέσει ότι είναι λίγο υπερβολικοί, όσο καλό θα ήταν για τον καθένα μας, να αντέχει τόσο πολύ η θήκη! Υποτίθεται ότι έχουν φτιάξει και μια καλύτερη, αυτήν http://shop.g-form.com/products/ipad-extreme-sleeve2, που όμως αν δείτε αυτό το βίντεο, διαψεύδεται με το χειρότερο τρόπο! http://www.youtube.com/watch?v=JkeVrBj5HrY&feature=player_embedded Απλώς, έκανα ένα ψάξιμο, μήπως την αγόραζα, αλλά τελικά φαίνεται να μην αξίζει.
και.... τι προσπαθουν να δειξουν. εκτος αν κυνηγουν κανενα ρεκορ guiness
Πάντα με γοήτευαν τα videos που δείχνουν την πορεία από την επιφάνεια της γης στο διάστημα
ΩΧ; Άντεξε πτώση από το διάστημα! Πάω να πάρω ένα τώρα!!!
Λοιπον θα προτιμουσα μια πτωση απο τον 2ο οροφο που θα καταλαβαινα κ τι μου γινεται αλλα οπως κ να χει εντυπωσιακη διαφημιση! Απο φυσικη δεν ξερω κ πολλα αλλα λιγο η επιφανεια του ipad που προκαλει αντισταση, λιγο το βαρος του, νομιζω πως δεν εχει κ πολυ νοημα το βιντεο. Μην πουμε για το ποσο ευκολα παιζει να ναι fake(σαν τα πριν-μετα του αριελ :p) Oπως κ να χει το μπαλονι τα σπαει!!!
Πιο fake και απο τα μεμε της Pamela Anderson επι Baywatch...
http://www.youtube.com/watch?v=Bcy8bvhewtU&feature=related