Το The Last of Us θα περιέχει και multiplayer mode όπως ανακοινώθηκε από την επίσημη λίστα με τα χαρακτηριστικά του παιχνιδιού της Naughty Dog. Ο υπεύθυνος της κοινότητας του στούντιο, ο Arne Meyer, απάντησε σε φόβους ότι το online mode θα είναι μια περιττή προσθήκη προσπαθώντας να βάλει τα πράγματα στη θέση τους. Μετά τα bonus προ-παραγγελιών που ανακοινώθηκαν στο PS Blog οι αμερικάνοι gamers σχολίασαν ότι το multiplayer του παιχνιδιού θα παρασύρει τους παίχτες από το campaign και υπάρχει απλά ως ένα μεμονωμένο γεγονός.

Ο Meyer απάντησε με δικό του σχόλιο πως η εταιρία δεν κοιτάζει το multiplayer ως ένα μεμονωμένο γεγονός σε κανένα της παιχνίδι και πως διαφορετικές ομάδες δουλεύουν σε κάθε τομέα του παιχνιδιού ώστε να δώσουν την απαραίτητη έμφαση και να καταφέρουν να κάνουν το single-player, αλλά και το multiplayer να φτάσουν στο απαραίτητο στάδιο ποιότητας που έχει θέσει η εταιρία.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Θα δούμε στην πράξη.Στο Uncharted πάντως, μία από τα ίδια είχε το μενού στο multi.