
Το Cyberpunk 2077 εξιστορεί το πως η τεχνολογική εξέλιξη προχώρησε ταυτόχρονα με την αποσύνθεση της κοινωνίας. Οι ηλεκτρονικές αλλαγές στο ανθρώπινο σώμα, τη στιγμή που θα έπρεπε να εξυπηρετούν το κοινό καλό, δημιούργησαν περισσότερα προβλήματα και προκάλεσαν χάος στους δρόμους. Εφευρέσεις δημιούργησαν εθισμούς και μεγάλη φτώχεια. Η Night City είναι γεμάτη ναρκωτικά, βία και στην εξουσία των τρελών.

Στην ίδια πόλη βρίσκονται junkies που εθίζονται στο “braindance”, ένα φθηνό τρόπο να ζήσουν και να αφομοιώσουν τις εμπειρίες και τη ζωή ενός ανθρώπου που ζει με πιο ενδιαφέρων και extreme τρόπο. Έτσι μπορεί κανείς να κάνει ένα stream braindance στο νευρικό του σύστημα μέσω ειδικών εγκεφαλικών συσκευών χρησιμοποιώντας έναν BD player. Αυτός επιτρέπει στον χρήστη να ζήσει όλες τις εμπειρίες που έχουν καταγραφεί, περιλαμβάνοντας συναισθήματα, μυϊκές κινήσεις και ερεθίσματα από το άτομο που λαμβάνει το braindance. Υπάρχουν junkies που δεν μπορούν να ελέγξουν το braindance τους και δεν σταματούν να ζουν τη ζωή ενός άλλου ανθρώπου.

Το Cyberpunk 2077 είναι ένα multi-threaded, μη γραμμικής ιστορίας παιχνίδι στο οποίο οι παίκτες θα επισκεφτούν περιοχές από το σενάριο του Cyberpunk 2020 RPG. Μια από αυτές θα περιλαμβάνει μια ζώνη μάχης κατειλημμένη από συμμορίες, ενώ η sandbox φύση του παιχνιδιού θα εφοδιάζει τον παίκτη με όπλα, πυρομαχικά, εμφυτεύματα και διάφορα gadgets.




Να λιώσω τώρα ή μετα? ΚΑι το κομμάτι που παίζει - το Bullets από Archive - TA ΣΠΑΕΙ...
Δεν εχω λογια!Best teaser ever!
Εντάξει, η CD Projekt RED για μένα έχει ξεβρακώσει μια ολόκληρη βιομηχανία την τελευταία τριετία. Οι άνθρωποι είναι απλά ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΙ
Πολύ ωραίο trailer. Φαίνεται ενδιαφέρον παιχνίδι. Ο κόσμος μου θυμίζει λίγο και Blade Runner. To τραγούδι πολύ ταιριαστή επιλογή. Γενικώς οι archive είναι φοβεροί.
Θα γράψω ένα σχόλιο, αλλά θα ήθελα να μην κράξετε και πολύ όσοι θελήσετε να το κάνετε...
Καλή και χρυσή η CD Projekt Red, καλά παιχνίδια φτιάχνει, πολύ καλό το trailer αυτό και το παιχνίδι αναμένεται...
Αλλά μόνο εγώ βλέπω ένα μπάσταρδο παιχνίδι που κινείται ανάμεσα σε Remember Me, Binary Domain, Mindjack, Deus Ex και ένα ακόμα που τώρα ξέχασα???
@Chased
Ναι :P
Εντάξει όλοι κλέβουν ιδέες αλλά εάν είναι κάτι καλό και όχι ένα απλό copy paste εμένα δεν με ενοχλεί. Και εγώ μόλις το είδα Deus Ex μου ήρθε στο μυαλό από παιχνίδια αλλά το trailer μου άρεσε πολύ όπως και η ιστορία.
Epic trailer. Μακάρι να συνεχίσει η CD Projekt την καλή πορεία της και το παιχνίδι να είναι επικό.
Λογικό είναι να θυμίζει Deus Ex στο στυλ και τα δύο παιχνίδια cyberpunk είναι, αλλά προφανώς δεν ξεκίνησε το Deus Ex το cyberpunk.
Πολύ καλό το trailer... ανυπομονούμε και περιμένουμε περισσότερα.
@Chased Θυμίζει και Δικαστή Dredd
Οτι ειπε ο Παύλος!
Φυσικά ανερχόμενη είναι και η Arcane όπου και αυτή θα δωσει τρελό πόνο!
Κάτι τέτοιες εταιρίες με κάνουν και βλέπω το μέλλον με λίγο καλύτερο μάτι! ;)
>coming
when it's ready...
Αυτό είναι μια λεπτομέρεια που δηλώνει ότι δεν θα μας το σερβίρουν μισοτελειωμένο όπως άλλες εταιρείες που ζουν με το άγχος της ημερομηνίας.
Ωστόσο, αντιλαμβάνομαι ότι είναι CGI trailer και προφανώς θα απέχουν αρκετά τα γραφικά του παιχνιδιού από αυτό, αλλά ώρες - ώρες σκέφτεσαι, τί μπορεί παραπάνω να προσφέρει η επόμενη γενιά παιχνιδιών; Θα μου πεις στις κονσόλες γραφικά ποιότητα high end PC. ΟΚ, that's fair enough, αλλά από σενάριο και ποιότητα τίτλων τελικά παρότι η τρέχουσα γενιά ήταν σε μεγάλο βαθμό προσκολλημένη στο είδος των FPS/TPS (action shooters) τελικά έβγαλε πολλά και διαχρονικά διαμάντια. Ωραία η νοσταλγία του παρελθόντος, αλλά η τρέχουσα γενιά είναι ίσως η καλύτερη, ειδικά για κάποιον που έχει απλώσει τα πλοκάμια του σε όλες τις πλατφόρμες και απολαμβάνει όλα τα είδη παιχνιδιών.
Ενταξει, και μόνο απ' το τραγούδι του trailer, θα το παίξει κι ο κάθε πικραμένος Ελληνάρας, απλά και μόνο για να το παίξει και πάλι λίγο περισσότερο ψαγμένος. Archive : το εξιλαστήριο θύμα του κάθε Έλληνα που δε σέβεται τον εαυτό του :P
Από κει και ύστερα εντυπωσιακά όλα κα γενικάι το concept του παιχνιδιού (το cyberpunk ανέκαθεν ιντριγκάρει), αλλά για ένα CGI πρόκειται, οπότε σε πρώτη φάση περιμένω χωρίς τρελό ενθουσιασμό. Δεν αμφισβητώ καθόλου τους Πολωνούς, μετά τα Witcher δε νομίζω να υπάρχουν πολλοί που δεν τους εμπιστεύονται..
Χαχαχα βρε Chased πως γινεται να μην σε κραξουμε ; Ολα αυτα τα καταλαβες απο το trailer ?
Sephiroth + οσα θες .
Take my money. ALL OF IT!
to concept ennow, dameko...allazoume mnimes me chips(remember me), transhumanism(Deus Ex), realistika robot pou prokaloun provlimata kai saddened skini(binary domain)...egw afta eida...
greeklish logw WiiU.
Το Cyberpunk 2077 μας δειχνει τα γραφικα next gen πως θα ειναι και οπως φαινεται εχουν εξελιχτει παρα πολυ.opos episis k me tin parousiasi tis E3 to watchdogs pou tous afise afonous sto koino.as elpisoume oti ola ta epomena paixnidia na exoun tetoia grafika.kai thelo na prosthedo k ena allo pou ebgale o rosos boris.to enb series k to sweetfx po uallazoun to paixnidi rizika k to deixnoun pio zontano akoma apo oti ine.px dokimaste na to balete sto farcry 3 na deite pos ginetai pio zontano.mpeite k katebaste to apo edo
http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=368880
ακομα δν με εχουν απογοητευσει οι πολωνοι οποτε περιμενω να ειναι παιχνιδαρα και το cyberpunk 2077.