Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
27 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Sony
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Sony
ΔΙΑΝΟΜΗ
Sony
PEGI
3+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 3+
-
Βαθμολόγησε το
-

- από
-
- 13/12/13
Στις αρχές της χρονιάς, το Enternity ταξίδεψε μέχρι τη Νέα Υόρκη για να παρακολουθήσει από κοντά το PlayStation Meeting και να σας μεταφέρει τις πρώτες πληροφορίες για τη next-gen κονσόλα της Sony.




Πόσο τραγικό voice over!!! Εμετούλης!
κοψτε τη φωνη και ειμαστ κομπλε
Πιστεύω με φωνή Ρουβά κετσ θα ήταν πολύ μπόμπα ! LOL
Apo ta xeirotera pragmata pou exw akousei sth zwh mou. Eilikrina me apwthei apo to na to agorasw.
Αυτό το πράγμα που οτιδήποτε σχετικό με τα Video Games και να μεταγλωτίσουν στα ελληνικά βγαίνει πάντα χάλια είναι πολύ ξενερα!
Το σποτ ειναι ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ. Μέσα σε 10 λετπά το φτιάξανε; Λες και απευθύνεται σε 5χρονα... Καλύτερα να μην εβγαζαν ΚΑΝ τέτοια διαφήμιση!
Συγκρίνετε με την αντίστοιχη αγγλική: http://www.youtube.com/watch?v=KHh_rQq0IAM
γιατι δεν εβαζαν υποτιτλους καλυτερα ? μα τοσο ασχετοι ? Αηδιασα πραγματικα.
δεν μας νοιάζει το βίντεο αλλά να πάρουμε την κονσόλα να λιώσουμε
Το άλλο του Γερμανού που έχει βγει,είναι πιο ωραίο.
Ρε παιδιά,τόση υποστήριξη από την Sony για την Ελλάδα..με ελληνικές μεταγλωτίσεις και υπότιτλους και ούτε ένα ευχαριστώ..;;
WTF? ? ? !!!!!!
Απορω εάν αυτή η αθλια φωνη εχει ποτε πιασει joystick και εάν εχει παιξει ποτε game εστω και στο κινητο του!!!!!
Ειλικρινα, μονο από την φωνη, ΔΕΝ ΘΕΣ να παρεις το PS4......
Οσο για την διαφημιση σαν διαφημιση με Mute την φωνη ΟΚ δεν τρελλαθηκα κιολας, για τα 1,2 και 3 ειχαν βγει ΠΑΡΑ πολύ καλυτερες διαφημισεις.....
Παράδειγμα διαφημισης που σε ΠΡΟΚΑΛΕΙ να αγορασεις την κονσολα -->http://www.youtube.com/watch?v=YyTlxHwuPZY
Χα χα χα χα χα χα χα χα !!
Πόσο ηλίθιο voice over??
Καλά αυτή για το ps3 τα σπάει
Πράγματι η φωνή αυτή χαλάει πάρα πολύ την διαφήμιση, και ο τρόπος που ακούγεται είναι σαν να απευθύνεται μόνο σε παιδικές ηλικίες. Καλύτερα να το αποσύρουν και να ξαναφτιάξουν άλλο, υπάρχουν πολλές καλές φωνές για αυτή τη δουλειά στην Ελλάδα. Τέσπα αυτό για εμένα είναι το λιγότερο, η κονσόλα είναι που έχει σημασία.
χάλια διαφήμιση γενικά...
θεωρω οτι θα ηταν καλυτερο να αφηνανε το Αγγλικο voice over και να βαζανε υποτιτλους η Ελληνικη εκδοχη ειναι αθλια συγνωμμη που το λεω αλλα αυτο μου βγαινει...
Γελάνε και τα τσιμέντα...
Ας έβαζαν υπότιτλους στην τελική…..
Όταν την είδα χθες με έπιασε ένα γέλιο...πιο χάλια εκφώνηση δεν μπορούσαν να βάλουν. ^^
"Ήρθε για τους παίκτες!" ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑ
Απλά τραγική φωνή.
ουτε εμενα μου αρεσε η διαφιμηση
Τέλεια διαφήμιση, χάλια Voice Over!
Διαφημίσεις ήξεραν να κάνουν αρχές δεκαετίας του 90. Μόνο gameplay. Τώρα έχει ένα σκασμό κάγκουρες και καθόλου πώς έιναι τα παιχνίδια. Τι στο καλό έχουν πάθει; (Οι καταναλωτές εννοώ, οι διαφημιστές τους δίνουν πιθανότατα αυτό που θέλουν)
Δεν εχει σημασια η διαφημιση αλλα η κονσολα!!
Για γέλια το voice over αλλά η κονσόλα μετράει πιο πολύ στο σποτάκι η άποψη μου.
Κακο το voice over,ομως η διαφημιση ειναι σιγουρα εντυπωσιακη
αμα το βαλεις στο mute βλεπετε