Τρεις τυχεροί θα κερδίσουν κατά σειρά: ένα Wii U Premium Pack, ένα New Super Mario Bros. U και ένα σετ Wii U T-Shirt και καπέλου. Στο χώρο θα υπάρχουν ακόμη Wii U σε λειτουργία, όπου και οι παρευρισκόμενοι θα μπορούν να απολαύσουν τα Nintendo Land και New Super Mario Bros. U. Περισσότερες πληροφορίες, μέσα στις επόμενες μέρες. Σημειώστε απλά από τώρα την ημερομηνία στο πρόγραμμά σας!
Τρεις τυχεροί θα κερδίσουν κατά σειρά: ένα Wii U Premium Pack, ένα New Super Mario Bros. U και ένα σετ Wii U T-Shirt και καπέλου. Στο χώρο θα υπάρχουν ακόμη Wii U σε λειτουργία, όπου και οι παρευρισκόμενοι θα μπορούν να απολαύσουν τα Nintendo Land και New Super Mario Bros. U. Περισσότερες πληροφορίες, μέσα στις επόμενες μέρες. Σημειώστε απλά από τώρα την ημερομηνία στο πρόγραμμά σας!
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
8 ΣΧΟΛΙΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Nintendo
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Nintendo
ΔΙΑΝΟΜΗ
CD Media
PEGI
7+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 7+
-
-
8
ENTERNITY SCORE




Καλή διασκέδαση και καλή τύχη σε όλους όσους παρευρεθούν στο event
Αυτα είναι!!!
Υπάρχει περίπτωση να γίνει αντίστοιχο event και σε άλλες πόλεις;
Δηλαδή και όσοι παραγγείλαμε κονσόλα από το site της νιντεντο θα τα στείλουν στις 29;
Ότι έχω παραγγείλει από τη νιντεντο μου τα χει στείλει μια μερα νωρίτερα της επίσημης κυκλοφορίας!Λογικά θα κάνει το ίδιο και με το Wii U!
Ναι, η νορτεκ παντα καπως τα καταφερνει και τα φερνει νωριτερα. Εχω στειλει email καποτε για το θεμα και η απαντηση ηταν η εξης:
"Όλοι οι τίτλοι για τα συστήματα της Nintendo κυκλοφορούν επίσημα πάντοτε Παρασκευές. Ωστόσο, προκειμένου να είμαστε 100% σίγουροι ότι θα έχετε εγκαίρως τα προϊόντα που προ-παραγγέλνετε από το www.nintendo.gr, φροντίζουμε πάντα να οργανώνουμε τις αποστολές τους ανάλογα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ορισμένες φορές, κυρίως λόγω του τρόπου που λειτουργεί η εταιρία courier που χρησιμοποιούμε, κάποια από τα προϊόντα να παραδίδονται έως και μία ημέρα πριν την επίσημη κυκλοφορία τους. "
Όχι, ξεχάστε το στις 29. Στις 30 θα παραλάβετε την κονσόλα, δεν πρόκειται να ρισκάρουν ημερομηνία κυκλοφορίας για ολόκληρη κονσόλα και να βγει κανένα ελληνικό βίντεο στο youtube από τις 29...
Μετά, η NoA θα τους κάνει Sasha Grey...
Απλά, το event θα είναι σαν τα αντίστοιχα midnight releases στην Αμερική, απλά επειδή εμείς δεν έχουμε τέτοια, αντί για 12 το βράδυ, μένουν το βράδυ της προηγούμενης μέρας λίγο περισσότερο, μιας και δεν μπορεί και ολόκληρο Mall να παραμείνει ανοιχτό σε φάση midnight opening.
Τις κονσόλες σας θα τις πάρετε στις 30.
@ Chased
στις 29 Νοεμβρίου (μία ημέρα πριν από την επίσημη κυκλοφορία) και από τις 21.00 να αγοράσουν την κονσόλα και να λάβουν μέρος σε ένα μεγάλο διαγωνισμό.
Τι δεν καταλαβαίνεις??? Ελληνικά μιλάει ο άνθρωπος, ξέρεις εσύ περισσότερα από αυτόν που έχει συνεννοηθεί με τη Nortec?